Hop til indhold

Carla en smuk ung pige i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/386333

Jeg har nu haft fornøjelsen af at være sammen med Carla 2 gange.

Hendes billeder yder hende ikke retfærdighed - hun er endnu smukkere. Hun levede mere end op  til fulde mine forventninger. Man besøger ikke en smuk ung pige 2 gange på en uge. Mandag og torsdag. Modtaget af en smuk sexet pige, der fra jeg trådte ind af døren tog mig ind i et dejlig værelse.

Jeg havde på forhånd skrevet med hende om mine ønsker, og jeg blev på ingen måde skuffet, tvært imod gjorde hun mere end jeg havde forventet.  
Hun er en gudinde indenfor sit felt.

Ydelserne 10 ud af 10 mulige

Nyt besøg hos Carla meget aktuelt.

Så er man til en ung smuk pige så er Carla en gudinde af højeste karat . Pas godt på Carla.

Efter mange år som nyder, er dette min første rigtige anmeldelse, skrevet på eget initiativ.

Skrevet

Så vidt jeg kan se er der p.t. 4 piger/kvinder samme sted i Viby J; Amanda, Carla, Elisa og Samantha. To af dem laver trekant med Samantha, mens den sidste går fri.

Deres annoncer minder ret meget om hinanden. Besynderligt - mon de fisker med flere annoncer pr. pige/kvinde? Eller også er det bare mig som (igen) ikke fatter en sk**

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Skrevet
  • Author

Er ikke helt sikkert på at de er 4 piger samme sted, jeg har kun mødt 2 piger + Carla. At deres annoncer ligner hinanden ser man ofte, selv om pigerne ikke er sammen. I den verden er der megen brug af copy paste.

Skrevet
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, den 12.10.2023 at 17:56:

Så vidt jeg kan se er der p.t. 4 piger/kvinder samme sted i Viby J; Amanda, Carla, Elisa og Samantha. To af dem laver trekant med Samantha, mens den sidste går fri.

Deres annoncer minder ret meget om hinanden. Besynderligt - mon de fisker med flere annoncer pr. pige/kvinde? Eller også er det bare mig som (igen) ikke fatter en sk**

Elisa og Samantha fik jeg en trekant af ved et sted jeg ikke havde været før, Neptunvej. Virkede som et nyt sted, men måske andre har været der før? 

Da jeg spurgte Carla hvor hun hørte til kunne jeg forstå det var nærmere omkring Viby Torv, så tænker ikke de er det samme sted. Som @Tøsen ulla nævner er der vist ganske rigtigt meget brug af copy/paste. Jeg støder hvertfald selv ofte på annoncer der ligner hinanden ret meget.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.