Hop til indhold
knallert

noget at leve op til drenge

Recommended Posts

Så har man hørt det med. Tænk, at en orgasme kan gå i baglås.

 

Har du aldrig oplevet dette? :)

Som FHV Nøglehulsfabrikant må du da ellers have været tæt på, men nu er du jo heller ikke så gammel? :lol:

Som du jo nok ved skal man, når noget går i baglås dirke det op, dvs, man skal have 1 måske 2 eller 3 dirke ibrug :P

I dette tilfælde skal man gå baglæns i det skete, stille, roligt, og med føelse, og det skal være baglæns, kørte man højre om,

så skal det være venstre om, osv :D Forestil dig lydene, ja baglæns, og det er der du skal bevare koncentrationen, samtidig med at bevægelserne bliver mere afdæmpet, noget af en opgave ;)

Lykkes det dig at direk baglåsen op :P , ja så kan du kalde dig fuldbefaren i Kvindekroppen :D  :D  :D

 

God Weekend

Redigeret af gog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du aldrig oplevet dette? :)

Som FHV Nøglehulsfabrikant må du da ellers have været tæt på, men nu er du jo heller ikke så gammel? :lol:

Som du jo nok ved skal man, når noget går i baglås dirke det op, dvs, man skal have 1 måske 2 eller 3 dirke ibrug :P

I dette tilfælde skal man gå baglæns i det skete, stille, roligt, og med føelse, og det skal være baglæns, kørte man højre om,

så skal det være venstre om, osv :D Forestil dig lydene, ja baglæns, og det er der du skal bevare koncentrationen, samtidig med at bevægelserne bliver mere afdæmpet, noget af en opgave ;)

Lykkes det dig at direk baglåsen op :P , ja så kan du kalde dig fuldbefaren i Kvindekroppen :D  :D  :D

 

God Weekend

 

Jeg forstår ærlig talt ikke helt, hvor du vil hen med dette, men det kan jo i teorien være min egen fejl.

 

Kunne jeg imidlertid, nu jeg alligevel har dig i røret, få svar på det spørgsmål, jeg stillede dig i strengen om opdelingen af efterlysninger?

 

Jeg skal for god ordens skyld gentage det:

"Jeg forstår stadig ikke, at man iflg. dig ikke må læse efterlysningsfora, hvis man ikke vil bruge dem? Vil du være sød og forklare mig logikken i det?"

 

Svar venligst i det relevante forum.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...