Hop til indhold

Smukke og unge Melina

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde fundet denne unge smukke Melina på nympho som jeg ikke kan linke til her, men nok om det her kommer min omtale af hende så alle kan få glæde af det - og hun er en ener !

Dagens besøg var intet mindre end fortryllende. Kvinden, jeg mødte, passede fuldstændig til beskrivelsen, og hendes alder tænker jeg passer meget godt. Vores aftale lød på 30 min med fælles bad. Da hun åbnede døren var hun klædt i noget afslappet tøj , men hendes skønhed skinnede igennem. Efter en hjertelig velkomst og betaling begyndte vi med lidt small talk, der hurtigt brød isen.

Så bevægede vi os mod badet, hvor vi delte sæbe og dybe kys, der fik pulsen til at stige. Vores intime stund i sengen var fyldt med magi og ømhed, og det var en uforglemmelig oplevelse."

Skrevet

Det her dufter af annoncen.  Har prøvet Melinda en gang.  Meget smukt og mega kedelig.  Ingen kys overhovedet og alt for mekanisk.  Langt fra GFE.

Skrevet
MrFukkit skrev, for 2 timer siden:

Det her dufter af annoncen.  Har prøvet Melinda en gang.  Meget smukt og mega kedelig.  Ingen kys overhovedet og alt for mekanisk.  Langt fra GFE.

Har du også besøgt Milans, som anmeldelsen går på?  Du kan evt. lave en ny tråd med Melinda. 

Skrevet
MrFukkit skrev, for 15 timer siden:

Det her dufter af annoncen

Du skal nok lige have helt styr på de forskellige annoncer/piger før du "basher" nogen!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.