Hop til indhold

Recommended Posts

Så er der endnu en der gerne vil låne lidt penge, denne gang pga. syg hund. 

Men jeg synes godt beskeden er skrevet på underlig måde:

Står med en mega syg hund, så ville gøre et forsøg herinde da der ret akut.. leder efter en der vil låne mig 1500 til den 30. Skaæ have min hund til dyrelæge  han har kastet op i 4 dage nu og har ikke ville spise i alle 4 dage han prøvede lidt i forgårs men kastede det hele op igen han ligger ikke normalt han står med numsen i luften osv. og virker bare helt nedtrykt. Han vil heller ik drikke vand eller noget. Syntes kun det blevet værre dag for dag. Så ja skaæ have ham til dyrelægen. Har prøvet ringe til 6 forskellige og hære ang girokort. Men det går de ikke mere fordi mennesker har snydt så meget. Ville virkelig betyde alt for mig. Kan se han har ondt det derfor han står med numsen i vejret. Er virkelig bekymret for ham.

Og det er uden at kigge på min profil!

 

https://sugardaters.com/da/profile/YvRYkrx5Ww

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 14 minutter siden:

Har prøvet ringe til 6 forskellige og hære ang girokort. Men det går de ikke mere fordi mennesker har snydt så meget

:D:D

lige før der skulle laves een trãd blot med svindel-historier for at snyde sexkunder til at overføre penge….hunden er ikke så brugt som mad, husleje, bil brudt sammen, benzin og syg moster i Jylland/Sjælland :D

Det da også ‘trolls’ at mennesker snyder så meget :D

Spørg ‘hende’ om du kan få navn på de 6 dyrlæger, så du lige kan kontakte dem og høre om det er sandt - hvis ‘hun’ taler sandt, overfører du penge til hele regningen (hun/han/de åbenbart ved koster 1500,- hhhhmmm :D)

 

Den side er efterhånden en joke med flere svindlere og desperate sexkunder men dog et vidunderligt grin hver eneste uge. Tak for at dele. 
 

Ikke verificeret overhovedet med foto, tlf, Id men hun søger VANILIE (kode for…stoffer?) 

Hejsa, jeg er en kvinde i nød så hvis du ikke er sød med det samme så skal du kigge videre ❤️

Redigeret af Martijes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, for 22 minutter siden:


 

 men hun søger VANILIE (kode for…stoffer?) 

 

Det betyder ikke hård sex - sagt på en anden måde at hun søger vanilje-sex 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 2 minutter siden:

vanilje-sex 

Modtaget (tak, kunne måske bare ha googlet). Trust hvis hun reelt er i nød uden familie/venner meeeeeeen det ville undre mig og man kan snildt og hurtigt mod-kontrollere hende fx ved at bede om navn på de 6 dyrlæger, hun har kontaktet eller foreslå man sammen mødes hos en af dyrlægerne oh man betaler regningen……den er svær at dreje, hvis man ikke har ren vanilie i posen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 44 minutter siden:

leder efter en der vil låne mig 1500 til den 30

Giver jo ingen mening:

Hun VED simpelthen at det koster præcis 1500,- kroner?

Hun ER tilmeldt knalde siden og ønsker at blive forkælet luksuriøst men er ikke verificeret på een eneste måde?! 

Provlemet for svindlere, der begynder med historier, man kan kontrollere/afkræfte for at få overført og forudbetalt penge er jo naturligvis, at de KAN nemt kontrollleres. 

Logisk kunne denne jo være:

Ring og lav en aftale med en dyrlæge og så mødes vi der i morgen/overmorgen og jeg betaler regningen (blokeres man eller dukker hun ikke op eller giver en adresse ved man jo dermed, det er svindel).

Giv mig de 6 navne pã dyrlæger: gør hun ikke, er det svindel og så er hun jo ikke i nød (i hvert fald med en syg hund)!

Knald mig og du får 1500-2000,- først (kynisk men hun er jo på sex-salgs-siden) og tilsyneladende i nød?! 
 

Nemt gennemskueligt og/eller kontrollerbar som langt de fleste svindlere 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...