Hop til indhold
danishprince1

Esbjerg/Bramming Thaimassage

Recommended Posts

Fundet i EB

ESBJERG/ BRAMMING SMUK

thaipige. Kropsmassage. 08.00 - 04.00. Ålbæk Hovedvej 38, Bramming  Tlf. 5271 6317

Der er godt nok massage på menukortet, men det er nok ikke det de lever af. Menukortet består hovedsagligt af landenavne.

Jeg aftalte en gang massage med hj. Skuffelsen var stor hos pigen da jeg ikke ville købe fuck eller mund også.

Hun så egentligt sød og lækker ud, omkring 24-30 år så overvejede det virkeligt, men jeg kunne jo altid tilkøbe hvis jeg ønskede det. Da hun forsvandt med pengene glædede jeg mig til min forstående oplevelse. Skuffelsen var så stor, da det var en anden pige der kom og viste mig ovenpå til en seng. Tænkte at hende jeg havde lavet aftalen med bare skulle gøre sig klar, så jeg blev virkelig skuffet da det viste sig at det var den anden pige som skulle servicere mig. Men hun skulle have en chance.

Massagen var nærmest en gang olieplask. Ikke noget at råbe hurra for. Hj foregik med ryggen til mig uden nogen form for indlevelse. Virkelig den dårligste oplevelse for mig til dato.

På vej ud af huset mødte jeg en tredje pige som var ældre end de 2 andre og nok ikke havde vundet nogen skønhedskonkurrencer i sit liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...