Hop til indhold
Bike Mike

Victoria Diamond - Kolding Pigerne.

Recommended Posts

Stod her nytårs aftens dag, og skulle afsted til stor fest..

Bestemte mig her, at jeg lige ville starte festen med et besøg hos Kolding Pigerne, hvor Victoria Diamond havde vagt...

Ringede lidt sent om eftermiddagen, men det lykkedes mig at få hendes sidste tid inden fyraften...

Dukkede op i lidt god tid, men det gjorde faktisk intet, da jeg blev budt på kaffe og havde en god snak med husets service dame...ret hyggeligt faktisk...

Mens jeg stod der i køkkenet og snakkede, dukkede Victoria op, først lidt genert , men hey, jeg var jo hendes næste kunde, så det gik hurtigt over, og jeg kom med ind i rummet..

Hun er en rigtig flot, slank pige, flot kort hår, dejlige ung pige bryster og enkelte tattoveringer, hvilket jeg godt ka li..og et rigtigt frækt smil...

Fik hurtigt overstået det økonomiske ( julecocktail 1100 kr 30 min) hvorefter vi gik igang...

Selve sexen var rigtigt dejlig, men hendes oliemassage af den lille og hendes slikken helt til roden er i en klasse for sig selv...

Nød hende fuldt ud med kys og kærtegn, hvilket dog også fik tiden til at gå alt for hurtigt...

Det eneste minus ved dette fantastiske nytårsknald, var at da vi var færdige, gik det alt for stærkt med at få mig ud igen, men hey, nytårsaften og fyraften, nok lidt min egen skyld ved valget af tidspunktet ;-)

Alt i alt... En klar 8 på min skala, og ikke sidste gang jeg skal hilse på Victoria Diamond...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Super indlæg. Ja det er ikke meget tid og spilde, det står sikkert en ny kunde klar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...