Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Zucy.

Det er hende på billederne, måske et par kilo mindre. Fik 30 min for 1200,- for FP. Massagen kan hun sgu. Lige hvad jeg trængte til. Bj var dog ikke så rart og sexen var også lidt bla bla. 

Men det skal ikke holde jer andre fra at komme hos hende. Hun er super sød ellers. Men nu har jeg prøvet hende, så videre i teksten.

Hun holder til i et hus ude i skoven på Sorøvej vest for Sorø.

https://annoncelight.dk/showad/386424

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte hende i sommers og hun gav mig dejlig massage som jeg havde bestilt, mens hun lokkede på alle tænkelige måder med ekstra. Det endte med jeg faldt i og fik et lækkert blowjob og efterfølgende besteg hende bagfra med udsigt til en god fast thai numse og min store pik op i hende. Hun stønnede og tog godt imod men blev nok lidt slidt / træt hen mod slutningen da vi havde været igennem nogle stillinger og tiden også var gået. Det er sjældent jeg kan holde 40+ minutter og det krævede at hun lå på knæ med hovedet helt nede i puden mens jeg stødte hårdt igennem til sidst for at komme. Efterfølgende nærmest ormede hun sig ud af sengen og sendte mig på badeværelset alene. En sød pige med stramt underliv og lækre former. Jeg kan anbefale Suzy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 2 gange og hun er en rigtig sød pige.

Første gang lavede hun en utrolig lækker pussyslide, hvor jeg måtte bede om gummi, for jeg følte flere gange at det var tæt på at lillemanden var ved at smutte op :D

Anden gang var mere GFE og også rigtig lækkert :wub:

Absolut stor chance for gentagelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...