Hop til indhold
Huskatleve

Mellemlanding i Prag

Recommended Posts

Jeg var i gang med at købe en returbillet til 3100kr  med en kort mellemlanding begge veje.  På Momondo fristede en 900kr billigere returbillet med en lang og en kort mellemlanding.  Jeg købte den billigere billet med 5 1/2 time i Prag  Det var klogt Gik direkte ud og tog en Bolt 120kr til Rabbit Hall hvor jeg havde booket Stella til en time med Body til body.  Stella er flot og lækker og voksen, alder passer fint. Hun er opmærksom og har det godt med det hun laver. Startede med fælles bad og blev vasket overalt.  Fik en dejlig BTB med masser af øjenkontakt og bryst og baller og lidt knæ.

Fik en dejlig udløsning imellem brysterne og med hænde. Derefter agede hun min krop op og ned med bløde finger spidser ??

jeg spurgte om vi ku nå en håndtrold men tiden var næsten gået.  Jeg var ok med det. Ude i badet begyndte hun at vaske den med to hænder og jeg spurgte igen om der var tid. Hun grinede ,gik på hug og masserede med begge hænder til jeg kom.

betalte 100 euro og hun var glad og jeg var endnu gladere.  Jeg vil i fremtiden overveje hvilke mellemlandinger der kan give mening. Kom gerne med forslag. Jeg kørte med tram 20 og bus 119 tilbage til lufthavnen.  Det koster 14kr

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder som et meget spændende sted - der står de udfører afslutningen i en "69" position, om man gerne må kysse over hele kroppen, betyder det man gerne må lave tungekysse hendes private sted - tænker det er jo oplagt nu hvor hun ligger der?

Ved I om der er mulighed for sex eller er det kun HJ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, den 12.10.2023 at 12:28:

lyder som et meget spændende sted - der står de udfører afslutningen i en "69" position, om man gerne må kysse over hele kroppen, betyder det man gerne må lave tungekysse hendes private sted - tænker det er jo oplagt nu hvor hun ligger der?

Ved I om der er mulighed for sex eller er det kun HJ 

Du må slikke pigen på hendes private sted, hvis du bestiller en pussycat massage. Bemærk ikke alle piger tilbyder det, men det står på deres profil.

/ Western.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...