Hop til indhold

Recommended Posts

Bare lige en kort beskrivelse af min i denne omgang opstart med glædespiger...

Havde i en længere periode haft luret på Vojens Pigernes hjemmeside, og endelig fundet en pige der tiltrak mig lidt Extra...

Sofie havde kun et par billeder, men det var alligevel nok til, ar da tiden passede mig, ringede jeg og bestilte en tid...

Mødte op, og blev vist ind i venterummet, hvor jeg lige ku nå en kort smøg, inden jeg blev vist ind i hygge rummet...

Viste ikk helt hvad jeg sku forvente ud fra 2 billeder, men damn, da Sofie kom ind, var jeg sku solgt...

Hun er en rigtig flot slank 21 årig, med søde ung pige bryster og det frækkeste smil...lige til at spise...

Efter en kort snak, hvor det økonomiske blev ordnet ( julecocktail 1100 kr 30 min) blev jeg simpelthen nødt til at mærke lidt på denne dejlige pige, hvor efter hun smuttede med pengene.

Selve akten vil jeg ikk komme så meget ind på, men kan sige det var vildt lækkert... Masser med kærtegn, dejlig sex, Bj og god snak efterfølgende...en dejlig oplevelse..

Skal til afslutning sige, at jeg simpelthen måtte møde denne dejlige pige igen, hvilket jeg så gjorde 14 dage senere, og det var lige så skønt...

På min skala fra 1-10, ligger hun på en klar 8..

Helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige en kort beskrivelse af min i denne omgang opstart med glædespiger...

Havde i en længere periode haft luret på Vojens Pigernes hjemmeside, og endelig fundet en pige der tiltrak mig lidt Extra...

Sofie havde kun et par billeder, men det var alligevel nok til, ar da tiden passede mig, ringede jeg og bestilte en tid...

Mødte op, og blev vist ind i venterummet, hvor jeg lige ku nå en kort smøg, inden jeg blev vist ind i hygge rummet...

Viste ikk helt hvad jeg sku forvente ud fra 2 billeder, men damn, da Sofie kom ind, var jeg sku solgt...

Hun er en rigtig flot slank 21 årig, med søde ung pige bryster og det frækkeste smil...lige til at spise...

Efter en kort snak, hvor det økonomiske blev ordnet ( julecocktail 1100 kr 30 min) blev jeg simpelthen nødt til at mærke lidt på denne dejlige pige, hvor efter hun smuttede med pengene.

Selve akten vil jeg ikk komme så meget ind på, men kan sige det var vildt lækkert... Masser med kærtegn, dejlig sex, Bj og god snak efterfølgende...en dejlig oplevelse..

Skal til afslutning sige, at jeg simpelthen måtte møde denne dejlige pige igen, hvilket jeg så gjorde 14 dage senere, og det var lige så skønt...

På min skala fra 1-10, ligger hun på en klar 8..

Helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger hende :wink:

Hej Bike Mike

 

Super du fik dig en fed oplevelse.

Jeg har faktisk selv lige haft en oplevelse med Sofie hos Århuspigerne, Grønnegade 64 i Århus.  Jeps hun er en pænt lækker tøs, men min oplevelse var alligevel knap så positiv. Vil faktisk gå så langt at kalde den TOTALT kikset!! 

Skulle bare ha' en gang dansk, du ved bare oven på, frem og tilbage og så færdig med det.

Da jeg kom skete der det totalt underlige, at hun skubbede mig ud før jeg faktisk var helt færdig og febrilsk gav sig til at undersøge om gummiet var sprunget.

"sådan gør jeg altid" sagde hun ??  Weird siger jeg bare??

 

Nå men go' vind - og husk altid på, at du kan få ligeså meget F***E som du kan betale for :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg klar over at det er en gammel tråd, og ved ikke om hun stadig er aktiv, men..

Jeg har også før besøgt hende i Grønnegade. Utrolig flot pige, og jeg kan kun sige god for service. Ingen hastværk ved mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...