Hop til indhold

Valentina anyone?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er også meget interesseret i at høre lidt om hende. Anyone?

• 3 weeks later...
Skrevet

Billederne er ægte, men jeg vil tro, de er ca. to år gamle. Det er baseret på, at ansigtet ser meget ungt ud på i hvert fald nogle af billederne. Kroppen har heldigvis ikke forandret sig det store.

Jeg havde glemt at spørge om adressen, fordi jeg tre gange tidligere har besøgt Barbara og Antonella på samme adresse og Sofi Petit meget tæt på. Men det viste sig, Valentina var et andet sted. Hun ventede på mig over en halv time og var i det hele taget sød. Eneste kritikpunkt var, at hun hurtigt trak sig væk, når jeg kyssede hende, selvom jeg havde tilkøbt tungekys. Hun havde lige spist, sagde hun. Ved ikke, om det havde noget med det at gøre.

Jeg kunne virkelig have haft en fest med den krop, hvis hun havde kysset igennem. Som det var, ville jeg have nøjedes med 45 minutter i stedet for en time og sparet tungekyssene. Slik af boller ville jeg have beholdt B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.