Hop til indhold

Recommended Posts

Er selv en slave som i mange år har besøgt dominaer for at være i deres magt og blevet pisket relativt hårdt.

Jeg har en fantasi/drøm om at se en ander slave blive pisket og pisket hårdt.

Så tænker om der er en domina hvor det kan lade sig gøre?

Send gerne en PB 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har  oplevet det hos Mistress No. 1 til et event.

Stod i et mørkt hjørne, godt bundet på en dertil egent ribbe, var gagget.

Det var en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

At der ikke er kommet nogle svar på min forespørgsel er jeg ikke overraskende over, men selvfølgelig lidt skuffet

For 10-15 år siden hvor det prof domina miljø var meget mere aktivt, både hvad ang Dominaerne og deres slaver, havde der helt sikkert kommet flere svar.

Hvad er der sket?

Antallet af aktive dominaer er helt klart reduceret og de som er der er ikke aktive på de sociale medier som den gang 

At antallet af dominaer er faldet skyldes helt klart at efterspørgslen er faldet.

Skyldes det at yngre mænd ikke efterspørg dominans som vi gjorde for 10-20 år siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Sn57

Jeg forstår godt at du er skuffet -

Det har jeg som Madame  været mange gange, når jeg har forsøgt at lave setup og opfylde ønsker, for nye gæster med de frækkeste fantasier.

Faktisk så er det ofte sådan at de slaver der efterspørger en ydelse, hvor i der indgår andre gæster  - Er desværre også dem som ofte udebliver.

Derfor har jeg i dag et princip - Vis mig hvem du er, før du får adgang til nogen af mine andre gæster!

Dermed ikke sagt at jeg er en lyseslukker - Opstår der muligheder på dagen, så griber Madame selvfølgelig bolden!

Men kære Sn 57, du er jo en erfaren slave, så hvorfor kan du ikke få dit ønske opfyldt, hos en Domina du kender ??

Jeg syntes der kommer nye slaver til hele tiden, men lagt fra alle der ønsker at lege med tilskuer .(selv om det også kan være frækt)

De bedste hilsner

Madame Elisabeht

PS. Er det i øvrigt noget du vil betale for, eller ønsker du bare at være gratist? 

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)
ændring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Madame Elisabeht,

Dejligt at du har givet dig tid til at svare. Desværre har jeg hørt fra flere af de dominaer som har brugt tid og energi på at arrangere events at slaverne udebliver og derfor ser vi nok ikke mange events mere desværre!

Forstår så udmærket at du skriver at du vil se slaverne an før du arrangere noget særligt.

Rigtig godt at høre at der stadig kommer nye til, at de måske ikke ønsker tilskuere er vel ok, men for nogen er det måske et ekstra krydderi?

Ved så udemærket at vi er i den proffe afdeling så har ingen drøm at være gratist

Rigtig god aften til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...