Hop til indhold

Apple Århus - nu i Tønder?

Featured Replies

Skrevet

jeg tror ikke det er den Apple fra Århus. 

Hende du linker til, har været i Vejle ligefør Tønder nu. 

Skrevet
  • Author

Horneyguy"

Har du besøgt hende? 

Er hun god? 

(Girlfriend sex og kys, og hvad med figur... er fotos retvisnende? 

Havner i Tønder i eftermiddag..

Skrevet
  • Author
ThaiLover4Ever skrev, den 10.10.2023 at 10:43:

Hejsa

Kan nogen bekræfte at Apple som har huseret i Århus - er den samme som nu er i Tønder??

https://annoncelight.dk/showad/335561

Hvis det er en anden, så lige lidt info om hvordan hun er og hendes mål og data..

God dag..

Hej, nej det er en anden kvinde, hverken bio eller foto passer... det er ihvertfald +20 kg - så gik igen - Basta.

Det er iriterende at oplyste data og fotos er fra svunden tid, for meget stor del af annoncerne... jeg strammer op nu og går igen.

Skrevet
ThaiLover4Ever skrev, den 11.10.2023 at 10:55:

Hej, nej det er en anden kvinde, hverken bio eller foto passer... det er ihvertfald +20 kg - så gik igen - Basta.

Det er iriterende at oplyste data og fotos er fra svunden tid, for meget stor del af annoncerne... jeg strammer op nu og går igen.

Og det er lidt synd, for nu får hun en del dårlig reklame. Jeg har været der og hun giver faktisk en god behandling til yderst rimelige priser, men hvis man er allergisk over for lidt mave, er det ikke hende man skal besøge. Hun har i øvrigt rettet sin annonce, så nu kalder hun sig Candy.

Skrevet
Herbertus skrev, den 15.10.2023 at 09:17:

Og det er lidt synd, for nu får hun en del dårlig reklame. Jeg har været der og hun giver faktisk en god behandling til yderst rimelige priser, men hvis man er allergisk over for lidt mave, er det ikke hende man skal besøge. Hun har i øvrigt rettet sin annonce, så nu kalder hun sig Candy.

Det kan godt være, at service og priser er ok, men hvorfor er det så svært at sætte et foto på, som bare ligner en lille smule? - Jeg tror aldrig, at jeg har oplevet et foto som passede hos dem som driver bordeller/massagehuse i Tønder og omegn.  I det hele taget niveauet blandt thaimassørerne faldet dramatisk. De kan ikke rigtigt massere ordentligt mere, de er mere eller mindre glædespiger, som lader tiden gå med lidt oliesjapperi. Desværre udkonkurrerer thaierne de danske kvinder på prisen

• 3 weeks later...
Skrevet
Herbertus skrev, den 15.10.2023 at 09:17:

Kan se hun er i Skive nu som Candy. 
Kan du sige om billederne passer der, eller stadig er “falske” ?

mvh

Skrevet
Bobsy74 skrev, 1 time siden:

Kan se hun er i Skive nu som Candy. 
Kan du sige om billederne passer der, eller stadig er “falske” ?

mvh

Det er de samme billeder, som minimum er de stærkt photoshoppede

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.