Hop til indhold
Gogogo

Gfe og tungekys

Recommended Posts

En anmeldelse 15 min efter du har lavet en efterlysning….? 

Gad du ikke søge GFE i tråde i Jylland? Kan se der er utallige blot den/de sidste par måneder….

Hvem kan i anbefalde i Aarhus som er sindsyge gode til tungekys og giver den bedste GFE?

...RenGFE . Hun lagde hånden på min pik og begyndte at tage fat uden på underbukserne. Dog rykkede hun hurtigt underbukserne af, satte sig på knæ og begyndte sutte løs. Hun så mig i øjnene imens hun gaggede den hurtigt, og dybt. Jeg måtte gerne tage fat i hendes hår imens. Virkelig et frækt syn. Imens...

...She gave into deepgfe  - and was supposed to stay for 30 min, but stayed for almost 50. No stress, and certainly generous.

...Det betyder også atGFE -tungekys er et must for mig. I annoncerne fandt jeg en 22-årig smuk sort pige med billede af en fisse med det hele godt fremme. Jeg var solgt! Afsted med mig. Jeg var noget skeptisk med aldersforskellen, så jeg bestemte at bruge lidt energi på det, når...

...Hele oplevelsen føltes som enGFE  i topklasse. Jeg sagde til hende at jeg ville kyse hende og det kan virkelig betale sig, fordi hun kysser virkelig godt! Vi prøvede et par lækre sex stillinger, Bj med kondom og lidt massage. Det var virkelig rar at kunne kyse hende mens vi havde sex. Hendes...

...det var en super intens og ægte sensuelGFE . Alina har en rigtig lækker solbrun og stram krop, meget kønt ansigt og nogle virkelig dejlige ægte bryster. Hun var altid smilende og imødekommende og vi havde rigtigt meget øjenkontakt. Alina er sød og nærværende og hun kysser virkelig godt. Hun var med...

...men mere som en intensGFE  efter lang tids fravær. Det var bare skønt det hele og jeg var nærmest helt blæst væk bagefter. Annoncen siger et sted "My name is Kristal, I'm ready to offer my body for your pleasure. I will leave you with a satisfied smile and lust for quick revisit", og det er i...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gogogo skrev, for 1 time siden:

Hvem kan i anbefalde i Aarhus som er sindsyge gode til tungekys og giver den bedste GFE?

https://annoncelight.dk/profile/NEW+SEXY+VANESSA

https://annoncelight.dk/profile/Viki00Love

Kan se de her 2 piger er i Århus nu. 2 søde piger på deres måde.

Nu hvor Cattleya ikke er her mere, som klart var nr 1,

Vil jeg anbafale en af de 2

Redigeret af TT123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...