Hop til indhold

Enjoypoonsab, Esbjerg , lidt skuffende!

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Poonsab i Esbjerg. Lokaliteten og lokalerne var ok. Pigen ser forbandet godt ud in live, som på billederne , slank og spænstig. Og smukt ansigt. Hun startede spontant med at give et blow uden, virkeligt dejligt, jeg måtte stoppe hende, jeg ville gerne prøve noget andet også. Men hun blev ved med at insistere på at give blowjob, tror at hun håbede på at jeg ejakulerede så hun kunne undgå fucking. Efter noget tid lagde hun sig dog på sengen og spredte hendes dejlige lange bløde glatte ben  ,wow! Efter lidt licking , på med kondomet . Jeg stod op og kneppede hende på sengekanten , det var faktisk virkeligt godt.. ingen massage til sidst trækker vurderingen ned. 

Skrevet

Manglende link trækker ned på anmeldelsen ;-)

Skrevet
Funktionæren skrev, for 17 minutter siden:

Manglende link trækker ned på anmeldelsen ;-)

Ja, det vil jeg også mene - især når en søgning med Poonsab intet hit giver i på annoncelight

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej, ny i denne verden.

Overveje at besøge denne skønhed! Nogle der kan fortælle om priser, og hvad man kan forvente?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.