Hop til indhold

Melissa i Aarhus - Virkelig dejligt

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/356730

Besøgte Melissa tidligere idag, igen. 
Hun kunne åbenbart godt huske mig fra sidste besøg, for næsten et år siden. Men som en kæreste, man ikke har set længe, stod vi blot og kyssede. Ren GFE. Hun lagde hånden på min pik og begyndte at tage fat uden på underbukserne. Dog rykkede hun hurtigt underbukserne af, satte sig på knæ og begyndte sutte løs. Hun så mig i øjnene imens hun gaggede den hurtigt, og dybt. Jeg måtte gerne tage fat i hendes hår imens. Virkelig et frækt syn. Imens hun suttede, havde hun hånden nede på sig selv og onanerede. Der var spyt ned af hendes fine små bryster, og et liderligt blik rettet mod mig.

Jeg var næsten lige ved at komme, men stoppede og fik kondom på og så skulle jeg tage hende hårdt bagfra. Jeg nød at hun så tilbage på mig, imens jeg tog hende bagfra og så er hendes røv helt fantastisk. Hun bad mig om at tage hende hårdere, og imens jeg banket hårdere end en technofest i Amsterdam, så lænede hun sig tilbage op af mig imens for at vi kunne kysse. Hun var hele tiden opsøgende og ville have mere. Når jeg tog farten lidt af, så satte hun den op igen. Jeg sagde, at jeg var ved at komme, og så satte hun sig på knæ, og suttede ind til at hun fik det hele over brysterne og kroppen. Dette var ikke engang aftalt. Hun suttede lidt videre bagefter, og stønnede dejlig frækt. Hun kørte hendes tunge rundt om mine boller, og slikkede mig godt i mellemkødet. 

Jeg bestilte en 1 time med nogle ekstra, og det er bestemt alle pengene værd. Dette var blot første omgang, og anden omgang var ligeså god. Desuden brugte vi lang tid på at snakke bagefter og mellem de to omgange, og vi gik et godt stykke over tid. Ingen stress, overhovedet. Vi har en virkelig god kemi mellem os, nok fordi at vi er jævnaldrende og vi har masse tilfælles. 

Melissa er virkelig en babe, og hvis jeg så hende på gaden, ville jeg vende mig rundt efter hende. Hvis jeg så hende i byen, ville jeg gå hen til hende. Hun er virkelig tiltrækkende på så mange måder, for mig. 

Skrevet

Jeg er hooked! Jeg skal besøge hende igen lige om lidt :) Desværre rejser hun vist snart...

Skrevet

Jeg syndes hun er højre end de 160 hun skriver i sin annonce. 

Men fræk og lækker er hun

Skrevet

Hun er fantastisk, og virkede også oprigtigt liderlig da jeg var sammen med hende. Missede hende i denne omgang, men håber på hun vender tilbage.

Skrevet
  • Author
Jyskmand22 skrev, for 6 timer siden:

Jeg syndes hun er højre end de 160 hun skriver i sin annonce. 

Men fræk og lækker er hun

Ja, enig. Hun er nok snarre 170 end 160. 

Skrevet
  • Author
Gogogo skrev, for 47 minutter siden:

Hvordan er hun med tungekys?

Ikke tilbageholdende, hvert fald ikke overfor mig. 

Skrevet

Er hun smuttet?

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogen som ved hvornår Melissa er tilbage? Hendes side er sidst blevet opdateret i starten af oktober.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.