Hop til indhold
Karsteng

Amsterdam...? Ja, nej, ved ikke...

Recommended Posts

Jeg har netop returneret fra Amsterdam. Pigene på gaden er skønne, tynde og (nogen gange) horny. Men vad med de der tar tøjet af som i striptease, eller som gp...?

Window-shopping er ikke min sport. Min opfatning er at det er for lidt sofistikeret, og en simpel arena (true or not).

Jeg så pigerne i "de Wallen". Smukke. Smilende. Sexede. Etc. Etc. bag lukkede døre. Jeg så pigerne på striptease "La vie en proost" - uden at de var meeeeeget attraktive.

Jeg endte op på "Thai Heaven". Kun massage og et enkelt håndtrold. Gør jeg det igen? Nej. Jeg kan lide mange nationaliteter - men "massajjje...?". Nej tak. My opinion only. Jeg forstår ikke at lukten af kokt ris/aftensmad og sex er noget ophissende...

Søndag endte jeg op på https://www.privehuis118amsterdam.nl/en/. Happy?? NO!! Der var annonceret med en række skønheder. Men ingen var der da jeg ankom. 2 piger - kun. Men min "kammerat" overtalede mig... en overvæktig pige blev min bane... igen? NO! Nej!! Nein danke!!!

Min tur til det syndige Amsterdam blev afslutted med et intenst ønske om snarlig møde med Sweetkisses og gensyn Vicky Basno. De har begge standard og etik. Og stil.

Farvel Amsterdam....

Redigeret af Karsteng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...