peterfils 114 Skrevet 8. Oktober, 2023 (edited) Har besøgt Thalia over weekenden og det er hende på billederne https://nympho.dk/n14241/4394/thalia/ Fik rigeligt med meget dybe tungekys, hun holdte sig absolut ikke tilbage (blandt de bedste jeg har fået i år). Hun var også meget fint engageret i sexen hos mig og det var ganske frækt. Vil dog ikke kalde det fuld GF (som e.g hos Matylda), men der var klart GFE elementer. Hun er meget smuk (både ansigt og krop). Hun var lidt på telefonen et par gange under pauserne men undskyldte for det. Hun var også lidt hård i tonen et par gange, men det tillægger jeg altså også bare at hun er Østeuropæer (ved godt fra hvilket land, men det holder jeg for mig selv). Ellers venlig pige. Alt i alt meget smuk og sød nok pige, god sex, rigtig gode dybe tungekys, og fin service. Kunne godt komme igen. Jeg ved, at der er en anden respekteret bruger, som har haft en lidt modsat oplevelse, men det kan jeg ikke nikke helt genkendende til og fair skal være fair over for pigen synes jeg. Derfor kommer jeg med min lidt mere positive anmeldelse. Redigeret 8. Oktober, 2023 af peterfils Tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg