Hop til indhold

thalia - smuk men ikke gfe

Featured Replies

Skrevet

jeg mødte thalia og hun kan ikke anbefales til gfe

https://nympho.dk/n14241/4394/thalia/

det er hende på billederne . meget smuk og matcher billederne . fake læber , men ellers naturlig .

hun havde et ordentligt lag makeup på , i hvert fald foundation . nok til , at jeg var i tvivl om det ville kunne ses på mit tøj efter . det blev heldigvis ikke et problem , men det er nok mest fordi hun ikke kysser og derfor rørte jeg ikke hendes ansigt meget

pigen er sød nok , men hun er ikke engageret . hun lader dig tage styringen , dog ikke på den sjove møde . ingen liderlighed eller sex sjov , hun gør det for pengene sagde hun

vi havde en god pillowtalk og hun er fin til engelsk . alligevel føles det som at hun har en mur op . hun er desuden meget optaget af sin telefon . selv komplimenter blev bare modtaget med et " yes " .

kys giver hun ikke , knap tantekys på læberne , selvom french kissing står i hendes profil . sex var fin og hun har en lækker krop , men generelt ikke nogen speciel oplevelse .

gfe blev det altså ikke til . men hvis man er ligeglad med gfe , kys og passion , men kun er efter et knald med en smuk pige hvor man selv skal tage styringen , jamen så go for it .

Skrevet

Har også besøgt Thalia. Jeg fik dog rigeligt med meget dybe tungekys, hun holdte sig slet ikke tilbage (blandt de bedste jeg har fået i år). Synes egenligt også hun var meget fint engageret i sexen. Måske var min kemi med hende bare bedre.

Hun er meget smuk (både ansigt og krop) og jeg synes ikke det var overdrevet med makeup. Hun var rigtigt nok lidt på telefonen et par gange under pauserne, men undskyldte for det. Hun var også lidt hård i tonen et par gange, men det tillægger jeg altså også bare at hun er Østeuropæer (ved godt fra hvilket land, men det holder jeg for mig selv). Ellers venlig pige.

Alt i alt meget smuk og sød nok pige, fin sex, rigtig gode dybe tungekys, og fin nok service.

Kunne godt komme igen.

Redigeret af peterfils

Skrevet
  • Author
peterfils skrev, 1 time siden:

Har også besøgt Thalia. Jeg fik dog rigeligt med meget dybe tungekys, hun holdte sig slet ikke tilbage (blandt de bedste jeg har fået i år). Synes egenligt også hun var meget fint engageret i sexen. Måske var min kemi med hende bare bedre.

Hun er meget smuk (både ansigt og krop) og jeg synes ikke det var overdrevet med makeup. Hun var rigtigt nok lidt på telefonen et par gange under pauserne, men undskyldte for det. Hun var også lidt hård i tonen et par gange, men det tillægger jeg altså også bare at hun er Østeuropæer (ved godt fra hvilket land, men det holder jeg for mig selv). Ellers venlig pige.

Alt i alt meget smuk og sød nok pige, fin sex, rigtig gode dybe tungekys, og fin nok service.

Kunne godt komme igen.

glad for , at du fik en bedre oplevelse end mig . måske jeg ramte hende på en forkert dag . hun virkede nemlig meget optaget af noget andet , deraf al den brug af telefon

vi havde desuden god kemi , også derfor jeg skriver at vi havde en god pillowtalk .  hun var slet ikke hård i tonen med mig , og ja , hun undskyldte for at bruge telefonen , men derfor stoppede hun ikke

hun var meget bestemt at hun ikke gad tungekysse med nogen på jobbet , men hvem ved , måske hun har bemærket utilfredshed omkring det med sine kunder

Skrevet
AgentLeman skrev, for 29 minutter siden:

glad for , at du fik en bedre oplevelse end mig . måske jeg ramte hende på en forkert dag . hun virkede nemlig meget optaget af noget andet , deraf al den brug af telefon

vi havde desuden god kemi , også derfor jeg skriver at vi havde en god pillowtalk .  hun var slet ikke hård i tonen med mig , og ja , hun undskyldte for at bruge telefonen , men derfor stoppede hun ikke

hun var meget bestemt at hun ikke gad tungekysse med nogen på jobbet , men hvem ved , måske hun har bemærket utilfredshed omkring det med sine kunder

Ja, måske var jeg bare heldig. Er dog enig i det med telefonen var lidt irriterende.

Vi havde også super pillowtalk (hvor hun fortalte om hendes drømme og yndlingsretter haha) og med hård i tonen mener jeg bare at hun svarede meget kort og kontant et par gange.

Jeg er dog meget overrasket over, at hun sagde det med ingen tungekys på jobbet til dig. Som beskrevet tidligere gav hun mig meget sensuelle og dybe tungekys og endda på hendes eget initiativ. Det var noget at det jeg nød mest ved hende.

Redigeret af peterfils

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.