Hop til indhold
Pogo

Erfaringer med Hannover-steder

Recommended Posts

Jeg søger lidt råd og vejledning fra de mere erfarne! Jeg skal til Hannover snart, og jeg har fundet 2 steder i centrum, der ser interessante ud:

 

Yes Sir Hannover: http://www.yes-sir-hannover.de/aktuelles.html og

Reiwallsex: http://www.reitwall-sex.de/girls.htm

 

Jeg er muligvis meget naiv, men hvad er forskellen på de 2 steder (har aldrig været på hverken wohnungsbordell eller laufhaus, så jeg kender ikke forskellen). Er der en behjertet sjæl som kender et af stederne, og som kan guide en amatør lidt på vej med gode råd og vejledning?? Elelr måske et link til mere information?

 

Når jeg har været der, lægger jeg en anmeldelse!

 

På forhånd tak

 

Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk! Har fundet de fleste af svarene, ved at læse de andre indlæg..... Beklager de dumme spørgsmål, og er ramt af den oplevelse, jeg selv har set andre have - læst og blevet klogere, og burde have gjort det før jeg spurgte...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare gå rundt omkring Reitwall, der er flere eros centre efter Laufhaus konceptet (man går rundt og pigerne står i døren til deres værelser). I modsætning til Hamburg plejer de ikke at spørge efter ekstra ydelser. Aftal klart hvad du vil have inden du går ind. Fx. Blasen + Verkehr (fransk og dansk). Lad være med at ofre store beløb på ekstra tid eller andet, vælg så hellere fx. to piger med mellemrum a 50 EUR. Forvent ikke den store GFE, men mange flotte piger at vælge imellem hvis du kommer på et godt tidspunkt. Selv kan jeg godt lide Laufhaus konceptet fordi man kan se på pigerne og veksle et par ord med de piger, man finder særligt spændende. Desuden er der normalt rent og pænt og tale om sikker sex. Der er også diverse steder med videokabiner hvor man kan varme op til næste runde. Ofte får du en lidt bedre service ved ikke at vælge den blonde modeltype som alle de andre også vælger. Vælg heller ikke de piger som er alt for aggressive og fx, hiver i dig. Unge giver ofte bedre service end garvede ældre. Husk gå aldrig ind på barer og stripsteder hvor der er en mand, der hverver kunder udenfor (men det ses nok mest i Hamburg).

 

Det er noget tid siden jeg har været der, men husene er ordnet efter etnicitet, dvs. der er et thai-hus (de ser ret godt ud, men lidt for nipseagtige til mig) og så et med negerdamer. Her er en svedig tæt hørm og man bliver mødt af et aggressivt brøl fra en hær af kvinder når man viser sig og man må løbe spidsrod ned mellem rækkerne. Jeg kom hurtigt ud igen. Jeg foretrækker selv de tyske/polske piger, de har normalt lidt kød på kroppen og er til at tale med.

 

Hannover er lidt af en oplevelse, og klart at foretrække for Hamburg, der kun er et turist scam (se tidligere indlæg om Herbertstrasse).

Håber på at høre din beretning...

 

Her er en guide til Tysklands red light districts

http://cym18.tripod.com/deutschland.html

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En sjov ting, jeg ihvertfald oplevede i Hannover for en del år siden, var at pigerne altid hev en over  til håndvasken og vaskede kalorius - det kalder jeg service  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid godt at spørge om man må låne håndvasken og vaske den imens hun ser på. Det giver et godt start-indtryk. Og også bagefter selvfølgelig.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...