Hop til indhold

Recommended Posts

yeah jeg prøvede hende for ca 2 måneder siden og var ikke imponeret. Jeg sagde hun skulle være forsigtig da det var et stykke tid siden jeg var blevet bollet i røven, men hun prøvede at trænge op i mig uden glidecreme det gjorde selvfølgelig pisse ondt så jeg stoppede hende. Selvom jeg sagde hun skulle bruge lube prøvede hun lige 2 gange mere uden fordi "its better like this" ja måske for dig. Til sidst gad jeg ikke mere. Fik en sutter og en smutter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studenten skrev, den 12.10.2023 at 20:13:

yeah jeg prøvede hende for ca 2 måneder siden og var ikke imponeret. Jeg sagde hun skulle være forsigtig da det var et stykke tid siden jeg var blevet bollet i røven, men hun prøvede at trænge op i mig uden glidecreme det gjorde selvfølgelig pisse ondt så jeg stoppede hende. Selvom jeg sagde hun skulle bruge lube prøvede hun lige 2 gange mere uden fordi "its better like this" ja måske for dig. Til sidst gad jeg ikke mere. Fik en sutter og en smutter

Prøvede hun at trænge op i dig uden beskyttelse? :/ det ulovligt 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...