Hop til indhold

Anbefalelsesværdige dominaer

Featured Replies

Skrevet

Hvilke steder i hele dk har du været hvor du er blevet blæst bagover / duperet af mængden af udstyr og stedets indretning

Udover det tæller selve dominaen jo også i høj grad

Kunne selv godt tænke mig at finde "stedet" hvor fangelege etc. kan lade sig gøre

Skrevet

Mængden af udstyr er i min optik ikke så vigtig. Rummet behøver heller ikke at være som pillet ud af Fifty Shades of Grey. Det er allermest dominaen og karismaen der tæller højest hos mig.

Og de tre bedste oplevelser er ubetinget 

Villa Bella

Lady Gitte

Cherie

Skrevet

Fuldt udstyret dungeon hos Lady Iris - i hendes Playground of Sin” - prøv det

Skrevet

Miss D er fantastisk. Hun forstår virkelig at læse en. Og at trække en lige lidt længere ; )

Og så har hun de rigtige remedier og en fræk slave, en fræk bull og en god fantasi.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det må da vist være villabella. dk Om du besøger den ene søster eller den anden er nok en smagssag, jeg har kun været hos Illona og hunkan bestemt sit kram og er vist med på alle mulige sjove lege

• 2 weeks later...
Skrevet
serveU skrev, den 23.10.2023 at 11:34:

Det må da vist være villabella. dk Om du besøger den ene søster eller den anden er nok en smagssag, jeg har kun været hos Illona og hunkan bestemt sit kram og er vist med på alle mulige sjove lege

Jeg vil anbefale Illona.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.