vil gerne domineres 4 Skrevet 7. Oktober Hvilke steder i hele dk har du været hvor du er blevet blæst bagover / duperet af mængden af udstyr og stedets indretning Udover det tæller selve dominaen jo også i høj grad Kunne selv godt tænke mig at finde "stedet" hvor fangelege etc. kan lade sig gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 221 Skrevet 7. Oktober Mængden af udstyr er i min optik ikke så vigtig. Rummet behøver heller ikke at være som pillet ud af Fifty Shades of Grey. Det er allermest dominaen og karismaen der tæller højest hos mig. Og de tre bedste oplevelser er ubetinget Villa Bella Lady Gitte Cherie 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlassen Skrevet 7. Oktober Fuldt udstyret dungeon hos Lady Iris - i hendes Playground of Sin” - prøv det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handsomegentlemancph 29 Skrevet 8. Oktober Miss D er fantastisk. Hun forstår virkelig at læse en. Og at trække en lige lidt længere ; ) Og så har hun de rigtige remedier og en fræk slave, en fræk bull og en god fantasi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serveU 317 Skrevet 23. Oktober Det må da vist være villabella. dk Om du besøger den ene søster eller den anden er nok en smagssag, jeg har kun været hos Illona og hunkan bestemt sit kram og er vist med på alle mulige sjove lege 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselas 8 Skrevet 3. November serveU skrev, den 23.10.2023 at 11:34: Det må da vist være villabella. dk Om du besøger den ene søster eller den anden er nok en smagssag, jeg har kun været hos Illona og hunkan bestemt sit kram og er vist med på alle mulige sjove lege Jeg vil anbefale Illona. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg