Hop til indhold

Monica Lagoon - naboens "uskyldige" Universitets datter

Featured Replies

Skrevet

Hej EG.

Med min sædvanlige forkærlighed for smukke yngre piger, kunne jeg ikke dy mig fra at besøge denne ny ankomne perle.

Det skulle jeg ikke fortryde da det endte med at blive en af mine mest unikke GP oplevelser til dato.

Som altid er jeg sikker på kemi, rapport og connection er nøglen til en god oplevelse. De første 10-15 min var jeg nervøs for at (som mange gange før) bare blev en kedelig omgang - med en smuk ung pige. Men efter forsigtigt at have forsøgt at "varme" op for en god oplevelse for hende, skal jeg da ellers love for tingene ændrede sig.

Det var helt igennem fantastisk, selvom alle negle mærkerne på min ryg giver mig lidt praktiske udfordringer hjemme på matriklen. (Jeg bad hende ikke lad være, hvordan kan man sige nej til hendes oprigtige nydelse?). Jeg jagter som sådan ikke GFE, men der var i hvert fald havde jeg fik. Aldrig før (jo, måske én gang), er jeg blevet bedt om at vente med at komme - da hun ville have mere. 

Monicas profil passer på både billeder og alder. Jeg blev mødt af en pige uden makeup som på billederne. Det passer mig fint, men måske nogle har det anderledes? De lange ben er bestemt en sandhed. Helt fanatiske ungpige bryster, som er alt hvad man ønsker når man kan li det naturligt. 

Den varmeste anbefaling herfra, hvis man ellers kan finde ud af at skabe en gensidig oplevelse med respekt hendes gode oplevelse også. Ellers tror jeg måske man får en mindre god oplevelse:

Link:

https://nympho.dk/n14242/4395/monica-lagoon/

(Kan ikke få linket til at virke)

Redigeret af oldwheely

Skrevet
  • Author
Peterepete skrev, for 45 minutter siden:

hvor holder hun til?

Lige ved DR Byens metro

Skrevet
  • Author
Where2 skrev, 1 time siden:

@oldwheely tak for anmeldelsen hvordan oplevelsen var med hende kys!

Til tider havde jeg nærmest armlås og nakken og "måtte" ikke trække mig væk :roll: Men var uden tunge hvis det er hvad du søger.

Skrevet
oldwheely skrev, den 7.10.2023 at 13:36:

Lige ved DR Byens metro

Mærkeligt der står Kbh N i annoncen så. Til din oplysning kan URL til Nympho ikke gøres til link, fordi admin har blokeret for det (gammel nag). Tak for uddybningen med kys også - undskyld jeg spørger for prins Knud: Helt uden tunge? Jeg havde læst det samme om Tiara, men jeg fik lidt tunge på læberne af hende. Det er altid lidt nederen for mig med tungeløse kys - også privat, hvor jeg har mødt et par få, der kysser sådan. Men det hjælper at være forberedt. Supplerende: Hendes oral til dig - var det "kompetent" efter dine kriterier?

Skrevet

Tak for en fin anmeldelse.

Bebop skrev, for 1 time siden:

Mærkeligt der står Kbh N i annoncen så. (…)

Begge annoncer er p.t. nede på nympho.dk, men jeg tror, at hun er her sammen med Thalia, hvor der ganske rigtigt står “København S” i annoncen. Jeg har også studset over det.

oldwheely skrev, den 7.10.2023 at 13:36:

Lige ved DR Byens metro

Ved du om det er i lejlighed eller hotel? :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Mærkeligt der står Kbh N i annoncen så. Til din oplysning kan URL til Nympho ikke gøres til link, fordi admin har blokeret for det (gammel nag). Tak for uddybningen med kys også - undskyld jeg spørger for prins Knud: Helt uden tunge? Jeg havde læst det samme om Tiara, men jeg fik lidt tunge på læberne af hende. Det er altid lidt nederen for mig med tungeløse kys - også privat, hvor jeg har mødt et par få, der kysser sådan. Men det hjælper at være forberedt. Supplerende: Hendes oral til dig - var det "kompetent" efter dine kriterier?

Vil slet ikke udelukke det er muligt. Var ikke noget jeg bad om eller forsøgte mig med. 

Tror faktisk hun var ret glad for at kysse, så virker da plausibelt at hun også kan li det med tungen.

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, for 5 timer siden:

Tak for en fin anmeldelse.

Begge annoncer er p.t. nede på nympho.dk, men jeg tror, at hun er her sammen med Thalia, hvor der ganske rigtigt står “København S” i annoncen. Jeg har også studset over det.

Ved du om det er i lejlighed eller hotel? :)

Ja det er lidt misvisende med Kbh N, men hun er altså på et hotel ved dr byen.

Skrevet
oldwheely skrev, for 3 timer siden:

(…)

…men hun er altså på et hotel ved dr byen.

Tak for dit svar. Jeg tror godt, at jeg ved, hvor det er så – jeg har det dog fortsat lidt blandet med det der hotel-noget, når det er incall og især i det prisleje. Men ligner og lyder som en fin pige. Og fin pointe for øvrigt med respekten som du skriver i anmeldelsen. Respekten – især for pigen – er netop afgørende i forhold til oplevelsen. Nu må vi dog først og fremmest se om pigernes annoncer kommer op igen :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
Hyggemesteren skrev, for 1 time siden:

Hvor høj er hun?

Læs evt. annoncen … 

Skrevet

Hvordan er hun forneden? Store eller små indre skamlæber?

og hvad med stramheden? Hun er jo ganske ung men jo ikke i sig selv sikkerhed for at hun er stram i skeden

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.