Hop til indhold
Newhope

Erfaring med Trine 26 år

Recommended Posts

Newhope skrev, den 7.10.2023 at 11:37:

for godt til at være sandt, men er i nordjylland i næste uge og hun er jo lækker. Er du ægte nok?

Hvorfor ikke bare selv søge fotos og bruge 5-10 min på KONTROL af profilen; intet i tekst, foto, info, kontakt (ingen svar via opkald) indikerer noget som helst seriøst/sandt og ingen danske piger lægger sådanne fotos frem til offentlig skue (utroligt det ikke bare automatisk får alle til straks at a rolle videre!). Ingen dansker villle skrive sådan (total sexglad, arrangere et møde, uddannet, ‘Efter at have besøgt mig, kan jeg overbevise dig om, at du kommer tilbage til mig 
igen’, ‘lad mig vide, hvad du er til’….) 

Nationalitet: Danish(Dansk

Picture Not Verified

Hej frække 
Jeg er trine, jeg er 26 år, 1,60 og 51 kg. Jeg er en sensuel pige, der vil forkæle dig ... Jeg tilbyder bløde, lidenskabelige berøringer og en afslappende massage som forspil. Jeg opfylder dine fantasier til fulde... 
Det vil få dig til, at komme tilbage til mig igen og igen. 
Jeg er en smuk, uddannet, ekstremt ren, diskret, skør brunette, der elsker at sutte pik. Det er min fornøjelse at bære uniformer og frækt undertøj. Jeg er også til nogen slags fetish. 
Jeg elsker at lege med sexlegetøj. både til mig og til dig ;)
Hvis jeg har vækket din nysgerrighed, og du kan lide mine fotos, kan du kontakte mig, så vi kan arrangere et møde, du sent vil glemme ! 
Efter at have besøgt mig, kan jeg overbevise dig om, at du kommer tilbage til mig 
igen!
Lad mig vide, hvad du er til og vi kan snakke priser
Tøv ikke med at sende en sms til mig 
Våde kys Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...