Hop til indhold
elcon71

Nogle anbefalinger til anal pige?

Recommended Posts

Oplever desværre flere som annoncerer med anal, men nærmest umulige at gennemfører. De har simpelthen ikke teknikken eller erfaringen. 

Nogen som har et par gode anbefalinger? Helst en pige som kan åbne anus. (ass gap)  Det er lidt frækt og markant lettere at gennemfører anal. Og så er det bare federe med en som man kan mærke tager imod med nydelse  

Har prøvet Jackie Brown, men jeg tænder bare ikke på hende. Så bliver det sgu lidt svært med et spyd der er blødt som spaghetti. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Nye" piger der modtager græsk, er svære og svære at finde.

Det er ikke noget pigerne syntes er så spændende i 2023..

Savner Alia. Brunette som debuterede med "græsk til hende" i Storkøbenhavn. Mindede om en ung Meriam Zessler.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, for 1 time siden:

Oplever desværre flere som annoncerer med anal, men nærmest umulige at gennemfører. De har simpelthen ikke teknikken eller erfaringen. 

Nogen som har et par gode anbefalinger? Helst en pige som kan åbne anus. (ass gap)  Det er lidt frækt og markant lettere at gennemfører anal. Og så er det bare federe med en som man kan mærke tager imod med nydelse  

Har prøvet Jackie Brown, men jeg tænder bare ikke på hende. Så bliver det sgu lidt svært med et spyd der er blødt som spaghetti. 

Jessica kunne være en mulighed - hvis du tænder på en type som hende. 

https://annoncelight.dk/showad/278503

Del dette indlæg

Link til indlæg
FYAL skrev, for 23 timer siden:

Jessica kunne være en mulighed - hvis du tænder på en type som hende. 

https://annoncelight.dk/showad/278503

Nu tænder jeg meget på en type som hende, men da jeg i sin tid besøgte hende oplevede jeg at hun nok ikke tændte på mig. Massage fra mig til hende (dårlig undskyldning for at rage på muller), slik til hendes lækre store clit og pillowtalk bagefter virkede rigtigt godt, men sexen var lidt akavet og jeg havde indtryk af at hun ikke var så vild med anal. Hun kunne godt gennemføre det uden at det var ubehageligt for hende, men det var bare ikke vild og lækker sex der var oppe og ringe. Jeg er vild med hendes sind, humor og mentalitet, og gad egentligt godt bare at være venner med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 28 minutter siden:

Nu tænder jeg meget på en type som hende, men da jeg i sin tid besøgte hende oplevede jeg at hun nok ikke tændte på mig. Massage fra mig til hende (dårlig undskyldning for at rage på muller), slik til hendes lækre store clit og pillowtalk bagefter virkede rigtigt godt, men sexen var lidt akavet og jeg havde indtryk af at hun ikke var så vild med anal. Hun kunne godt gennemføre det uden at det var ubehageligt for hende, men det var bare ikke vild og lækker sex der var oppe og ringe. Jeg er vild med hendes sind, humor og mentalitet, og gad egentligt godt bare at være venner med hende.

Min oplevelse var, at hun godt kan lide anal. Og - desværre er udvalget af bodybuild piger ikke stort i lille DK. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...