Hop til indhold
Vildsvinet

Tip - Spændstig Thai milf, Viborg/Randers

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/377399

Jeg var en tur forbi Cherry, som jeg jeg har en kommentar om, og der mødte jeg Tip - efter endt kamp med Cherry, var jeg gud hjælpe mig stadig liderlig, havde taget noget Kamara Gel - så spurgte Tip som jeg mødte og kom i snak med i stuen, om vi kunne tage en kortere tur. Hun er en meget sød Thai milf, meget svært at spå om alder på Thai kvinderne, men ift. Cherry er hun MILF. Tip snakker utrolig godt engelsk og hun har et smittende godt humør. Jeg var begejstret for hendes ret store bryster som var hjulpet godt på vej, men ikke desto mindre meget dejlige at kramme og det var der fint mulighed for, hun er meget berøringsvenlig, lækre niples. Jeg fik lidt massage, som hun gør godt, og så ellers nogle meget skønne tungekys og Handjob, hun spiller den dejligt af på en, meget kyndigt - hun har rigtig god stil i det hele taget. Og er meget petit, så næste gang vælger jeg fuld pakke og tror kun er dejlig at kneppe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Kan du oplyse om billeder passer med de damer man møder på stedet?

Hvem af dem er Tip ?

Hvor træffer man de damer, sådan ca.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamr skrev, 1 time siden:

Hej

Kan du oplyse om billeder passer med de damer man møder på stedet?

Hvem af dem er Tip ?

Hvor træffer man de damer, sådan ca.?

Hvis du smider et like kan jeg fortælle at overskriften passer ret godt på hvor de er, en landsby  mellem Viborg or Randers :-)  Tænker ikke jeg skal oplyse byen her for åben skærm, eller?

Specielt billederne med den røde kjole er meget retvisende og hvis man holder telefonen eller computeren lidt på skrå kan man også se ansigtet - hun er ret køn og ikke mindst smilende. Det er kun Tip i den annonce, hvis det er Cherry du hentyder til med "Hvor træffer man de damer, sådan ca.?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 6.10.2023 at 23:08:

Hvis du smider et like kan jeg fortælle at overskriften passer ret godt på hvor de er, en landsby  mellem Viborg or Randers :-)  Tænker ikke jeg skal oplyse byen her for åben skærm, eller?

Er stedet diskret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Lick skrev, for 2 timer siden:

Er stedet diskret ?

Ja - man kan parkerer på en tankstation lige bag ved og gå det sidste stykke. Så er det et almindeligt parcel hus i et roligt kvarter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funky Fætter

Hej :) 

Er der nogen der har været forbi hende Tip som Vildsvinet linker til? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 6.10.2023 at 23:08:

 

Specielt billederne med den røde kjole er meget retvisende og hvis man holder telefonen eller computeren lidt på skrå kan man også se ansigtet - hun er ret køn og ikke mindst smilende. Det er kun Tip i den annonce, hvis det er Cherry du hentyder til med "Hvor træffer man de damer, sådan ca.?"

Når jeg kigger på billederne af hende i den røde kjole så ligner hun meget en der har holdt til hos Thana i Horsens. Ved du om det er tilfældet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 22 timer siden:

Når jeg kigger på billederne af hende i den røde kjole så ligner hun meget en der har holdt til hos Thana i Horsens. Ved du om det er tilfældet?

ved det ikke - og @Funky Fætter jeg ville også gerne høre flere oplevelser med Tip ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...