Hop til indhold

Recommended Posts

Jyskpik skrev, for 6 timer siden:

Og hvad er det for nogle ting at der ikke helt stemmer?

De fleste ting vil kræve en meget lang forklaring  som også vil udlevere en del af de personlige ting vi har talt om. Men bl. a. havde vi aftalt at ses i denne uge, og så skal hun på spontan venindetur, og pludselig er det et nært familiemedlem som er blevet syg. Og i gennem det hele, er hun online på SD.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, den 6.10.2023 at 16:48:

De fleste ting vil kræve en meget lang forklaring  som også vil udlevere en del af de personlige ting vi har talt om. Men bl. a. havde vi aftalt at ses i denne uge, og så skal hun på spontan venindetur, og pludselig er det et nært familiemedlem som er blevet syg. Og i gennem det hele, er hun online på SD.

var det hende med møtk brun hår glat ud til hver side.. næste billede var lys hår og cardigan ikke ansigt.. næste billede i flis trøje.. og sidste billede et fra byen med lyst hår og med pandehår..  så er hun fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rømø skrev, den 10.10.2023 at 14:53:

var det hende med møtk brun hår glat ud til hver side.. næste billede var lys hår og cardigan ikke ansigt.. næste billede i flis trøje.. og sidste billede et fra byen med lyst hår og med pandehår..  så er hun fake

På mig virker hun nu meget reel. Hvad får dig til at kalde hende fake? Jeg er fin dialog med hende på snapchat. Virker legit! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu i stand til at meddele at Babygiirl på ingen måde er fake. Hun er derimod en rigtig sød pige, som er mega hyggelig at tale med. 

Alt det andet vil jeg ikke gå i detaljer med, men det var ikke fake!!

Redigeret af Agent0037

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...