Dracule1973 27 Skrevet 6. Oktober Link: https://sugardaters.com/da/profile/PmW-jjepZn Har været i kontakt med hende i længere tid, men flere ting som ikke helt stemmer. Nogen som har erfaringer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 213 Skrevet 6. Oktober Og hvad er det for nogle ting at der ikke helt stemmer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 27 Skrevet 6. Oktober Jyskpik skrev, for 6 timer siden: Og hvad er det for nogle ting at der ikke helt stemmer? De fleste ting vil kræve en meget lang forklaring som også vil udlevere en del af de personlige ting vi har talt om. Men bl. a. havde vi aftalt at ses i denne uge, og så skal hun på spontan venindetur, og pludselig er det et nært familiemedlem som er blevet syg. Og i gennem det hele, er hun online på SD. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rømø 1 Skrevet 10. Oktober Dracule1973 skrev, den 6.10.2023 at 16:48: De fleste ting vil kræve en meget lang forklaring som også vil udlevere en del af de personlige ting vi har talt om. Men bl. a. havde vi aftalt at ses i denne uge, og så skal hun på spontan venindetur, og pludselig er det et nært familiemedlem som er blevet syg. Og i gennem det hele, er hun online på SD. var det hende med møtk brun hår glat ud til hver side.. næste billede var lys hår og cardigan ikke ansigt.. næste billede i flis trøje.. og sidste billede et fra byen med lyst hår og med pandehår.. så er hun fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 4. November Rømø skrev, den 10.10.2023 at 14:53: var det hende med møtk brun hår glat ud til hver side.. næste billede var lys hår og cardigan ikke ansigt.. næste billede i flis trøje.. og sidste billede et fra byen med lyst hår og med pandehår.. så er hun fake På mig virker hun nu meget reel. Hvad får dig til at kalde hende fake? Jeg er fin dialog med hende på snapchat. Virker legit! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 7. November (edited) Jeg er nu i stand til at meddele at Babygiirl på ingen måde er fake. Hun er derimod en rigtig sød pige, som er mega hyggelig at tale med. Alt det andet vil jeg ikke gå i detaljer med, men det var ikke fake!! Redigeret 7. November af Agent0037 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg