Hop til indhold
odensefyr1981

ODENSE smuk pige Thai50%Colombia50%

Recommended Posts

Da der ikke rigtig var nogen anmeldelser på denne Thai/Colombianske https://annoncelight.dk/showad/377498 dame, måtte jeg heller tage en for holdet. 

 

jeg var forbi den anden dag, jeg skrev tidligt om morgenen og der var hurtigt svar. Vi aftalte 1 time FP men hård thaimassage..

steder er kendt, ligger tæt på zoo, så dejligt diskret

jeg ankommer som aftalt og den “unge” dame der lukker op er hende på billederne, hun har en virkelig lækker krop, bryster og røv. Brysterne virkede ikke som nogen der havde fået hjælp, men for at være ærlig så har jeg ikke den store erfaring, så stol ikke 100% på de.

vi gennemgår lige det aftalte 1 time FP og hård thaimassage. Hun nikker, og pengene skifter ejer..

jeg ligger mig på briksen, og hun smider kåben, og går i gang med at masserer, jeg vil ikke kalde det hård thaimassage, det var nærmere en blanding af thai og hygge massage.. efter ca. 40 bliver jeg bedt om at vende rundt og hun prøver at lave noget der skulle være B2B det klarede hun ikke så godt.

efter lidt tid, gav hun et ikke helt vildt blow, efter lidt tid på med gumme og så ride. Der var ingen indlevelse på nogen måde.. det virkede som noget der bare skulle overstås, og hun var ikke specielt interesseret i at der blev ældet lidt på brysterne. Så om på ryggen med hende hvor hun fortsat ikke virkede som noget hun selv ville, så jeg kom hurtigst muligt.  
på med tøjet og hjem i bad.

 

Jeg vil gerne beklage, min dårlige anmeldelse, men jeg har ikke lavet så mange endnu.

og jeg havde først besluttet mig for ikke at skrive dårlige anmeldelser af GP, men jeg er nød til det.

jeg vil ikke anbefale hverken massagen eller sex her..

 

.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...