Hop til indhold

Alma Thorning nogen der har prøvet hende?

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/229360

Nogen der har erfaring med hende?

Skrevet

Alma er en utrolig dejlig pige vi havde en god oplevelse sammen og drak en stor øl sammen bagefter i Solrød Stand for nogle år siden. Hun er en af min veninder fra Luna hot tiden<3

Skrevet

Hej. 
Foranlediget de gode anmeldelser, besøgte jeg hende i Thorning. Nu er vi jo - heldigvis - forskellige, men min oplevelse var ikke til et 10-tal.

Vi aftalte 45 minutter med “full service”, incl. anal for 1500. Alma’s billeder er helt sikkert af hende og vellignende - hun er i mine øjne sød, venlig og meget køn latin.

Jeg kommer altid nybadet, og spørger altid om jeg skal tage et bad. Det sagde hun nej til, men blev så - nærmest - konstant, før, under, og efter tørret med de skide vådservietter. Jeg hader det, da jeg synes det ødelægger intimiteten og “flowet”.

Ikke dybe kys, meget lidt superfransk - gummi kom hurtigt på. Et par stillinger, hvor det virkede som om hun var helt med, men da vi kom til nr. 2, kunne det ikke lade sig gøre - øv igen. Et handjob, og resultatet landede på hendes mave.

Samlet synes jeg ikke ydelserne lever op til annonceteksten. Og så de skide vådservietter!!! Så det blev sådan en gang “konceptsex”, som jeg egentlig er ved at være grundigt træt af.

God dag derude - AK69

Redigeret af AK69
Tastefejl

Skrevet

Tak for advarslerne, hun er ellers ret lækker at se på.

Og enig, disse vådservietter er jo en mani hos flere; OCD-præget og meningsløst (omend der naturligvis er et par oplagte psykologiske årsager til cirkusset).

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Skrevet

Besøgte hende for noget tid siden i Esbjerg. Spar pengene og find en anden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.