Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften folkens 

Tænke at jeg lige ville dele denne oplevelse, i mens den er frisk i erindringen :)
Jeg har været forbi denne dame i dag. 
Det var en oplevelse hvor jeg fik lige præcis det jeg kom efter.

Jeg var i Horsens og på udkig efter at blive ældet godt i gennem efter en hård dag og gerne med et en hjælpende hånd til sidst.

Efter lige at have kastet et blik på AL og læst lidt af jeres oplevelser, faldt valget på hende her. 
https://annoncelight.dk/showad/380504

Hvor god en oplevelse man får, afhænger jo som oftest af, om oplevelsen er hvad man forventer at få og hvad man kan lide. 
Denne gang gik jeg efter massagen og til den lidt hårde side. Det er ikke altid jeg har brug for at massagen er hård, men det skulle den gerne være i dag, for jeg har siddet alt for mange timer i en bil denne uge.

Jeg blev mødt af en pige med et dejligt smil jeg hurtigt klikkede med. Hun var ganske udemærket på engelsk og havde humor der var ud over "ti hi, fnis" niveau som ofte er på thai steder  (fedt! god start, for det betyder noget hos mig). 

Ind, aftale prisen (som i øvrigt var meget fair 1,5 time + hj), af med tøjet og op på slagte briksen. 
Massagen startede med en vandre tur og div. Gymnastik spring der sad perfekt på min ryg. Her fra en rigtig god meget kompetent kombi af thai og oliemassage (hun kan f..... sit kram der). 
Kan man få en hård massage hos hende.....ja i har nok lugtet lunden. I kan få den lige så hård i vil. Det er nok mere et spørgsmål om hvornår tårene presser sig på hos dig end hvor år hun løber tør for kræfter. Virkelig godt!.

Så til den hjælpende hånd / hånd trolden. Her frygter jeg (som alle i andre sikkert også gør).........cykelpumpen!!.
Men også her blev jeg positivt overrasket. Den kom da der stadig var 30 min. Tilbage. Perfekt!. Cykelpumpen udeblev også, den var erstatte af en meget engageret 2 hånds Teknik, hvor hun ikke var ked af at sende frække blikke min vej. Særdeles dejligt. 

Der efter, fik jeg den sidste massage, aftørring, et smil med glimt i øjet og klap i røven på vej ud. Jeg havde bestilt 90 min og stod på gaden igen (men et temmeligt afslappet ansigtsudtryk) efter 100 min.

Så til karakterne. De er givet af en jyde hav det mente (jeg formår tydeligvis ikke at lave om det). 

Pigen: 7 ud af 10
Hun vinder utroligt meget på kemi delen hos mig. Men hun er ikke 22 og top stram.
(Billedet med den lyserøde kjole matcher meget godt. De andre er vist af ældre dato)

Massagen 9 ud af 10
Ja perfekt afstemt i forhold til det jeg ville have.

Hånd trolden (hj) 8 ud af 10 
Den var sq god. Ja jeg har fået den bedre nogle få gange. Men den sq ligger højt.

Stedet 5 ud af 10 
En klinik. Ikke særligt diskret og ligger ud til en vej hvor mange går (det er jeg nu ligeglad med, men kan se mange spørger til det). Der var en del støj fra baglokalet (lød som en større familie frokost). Det gjorde at det ikke blev så intimt, som man kunne ønske. Det trækker ned hos mig.

Samlet oplevelse 
7 ud af 10. Jeg kunne bestemt godt finde på at komme tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super god anmeldelse,  tak :)

 

Hvad havde hun af tøj, og tænker du hun ville være ok med berøring? Selvfølgelig forud aftalt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FuriR skrev, den 6.10.2023 at 07:04:

Super god anmeldelse,  tak :)

 

Hvad havde hun af tøj, og tænker du hun ville være ok med berøring? Selvfølgelig forud aftalt. :)

Hun havde en sort kjole på den dag. Hvad hun har der ud over ved jeg ikke. 

Umiddelbart vil jeg tro hun er ok med nogen berøring, men der er jo forskel på at kærtegne og grams. Hun vil måske være ok med kærtegn, men jeg tror ikke gramsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej trolle.      Jeg besøgte hende forleden , fik hurtig aftale , lidt før åbningstid kunne hun presse mig ind , tror hun er populær ,    30 min Og hj.     For fanden hun er hård i massagen.   Mine skuldre er stadig røv efter 4-5 dage.   For 200kr extra var hun nøgen og jeg måtte gerne kæle for bryster og hun spredte ben så jeg kunne massere fissen men ikke noget med fingre op.   Jeg lokkede men nul sex  det er hun lækker nok til.    Næste gang bruger jeg 100 extra ved en anden pige.  Så kan man alt det man ikke må ved hende her i en halv time.   Men god det er hun.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...