Hop til indhold
Liderbukken

Iben i Trepkasgade, Århus

Recommended Posts

For nogle uger siden et par dage før jul blev jeg fristet af Iben, som de fleste torsdage er på Trepkasgade i Århus. Trepkasgade er stedet, hvis man vil møde modne (35-45 år) piger, der er lækre, frække og ved hvordan man behager mænd. Og det gjorde Iben.

 

Hun havde et juletilbud til 700,- for lidt af hvert.

 

Iben er en blondine omkring 40 med en lækker krop og nogle dejlige D-skålsbryster, der har fået en lille hjælpende hånd, så de sidder rigtig godt uden at man lægger ret meget mærke til at de har "indlæg".

 

Iben er en frisk pige, der gerne taler lidt frækt under legen og er bestemt ikke af den generte slags. Så i de cirka 15 minutter vi hyggede os kom vi begge til Frankrig og tilbage til Danmark og jeg var også et smut i Spanien inden Svensken endte udover hendes bryster.

 

Dejlig pige, som kan abefales og som jeg bestemt skal besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trepkas nummer 87475966. Adressen er Trepkasgade 29 kld. De annoncerer ikke andre steder end Ekstra Bladet og har ingen hjemmeside.

 

trepkasgade-pigerne.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trepkas nummer 87475966. Adressen er Trepkasgade 29 kld. De annoncerer ikke andre steder end Ekstra Bladet og har ingen hjemmeside.

Med fare for at lyde belærende så pas på med, at skrive stedets eksakte adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at lyde belærende så pas på med, at skrive stedets eksakte adresse.

 

Det er aldig smart, men det står på deres hjemmeside. Der står så ikke ret meget andet på den side :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...