Hop til indhold
Møffe

Nyt thai massag i Tommerup 5690 Fyn

Recommended Posts

Rita kender jeg fra sønderjylland hun er mindst 10år ældre end de 35år hun skriver. Har flere gang annonceret her på fyn forskellige steder indenfor det sidste år -havde ellers booket en tid -men så svarede hun ikke og fik ikke adressen -og opdagede at hun pludselig annonceret i sønderjylland næste dag. Har ringet -men blev så ikke svaret.

Mine erfaringe med hende i sønderjylland over en årrække -de første år var det rigtig fint -hun var utrolig sød og fræk -fik altid 1 time -der startede med middelmådig massage, og endte med vild fræk sex -hun var altid klar -ligemeget hvornår på døgnet -dog tog hun mange "shoppingsture" om dagen -men aftalte så bare senere... Så begyndt hun at havde "veninder" på besøg -og da hun jo viste, jeg kunne lide god hård massage -anbefalede hun sin veninde til mig -hun var dog noget af en oplevelse -og kunne slet ikke lever det jeg var blevet sat i udsigt af Rita -og det ender med jeg siger "stop" og vil gå -Rita har en kunde i et andet rum -og hører hendes veninde råbe af mig -og kommer til -jeg siger -at jeg går -og Rita begynder at diskutere med veninden, i mens smutter jeg stille og rolig. Fra den dag af virker Rita stresset og slet ikke sig selv agtig. Hun havde skiftende "veninder" der arbejder i huset -jeg afviser dog at forsøg mig med nogen af dem igen. Men Rita bliver fraværende, og jeg stopper til sidst med at komme der... 

Er da lidt hug på at besøg hende i Tommerup -men frygter lidt det bare er blevet endnu værre, som med, så mange andre... 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/319869

https://annoncelight.dk/showad/295941

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 48 minutter siden:

Har ringet -men blev så ikke svaret.

Kan hun ha gemt dit nummer og givet dig et "kalde navn", blandt mange andre "kalde navne = trælse kunder" så hvis der står et nummer på hendes telefon hun ikke gider at snakke med (en træls kunde), så undlader hun bare at svare??

 

Møffe skrev, for 52 minutter siden:

i mens smutter jeg stille og rolig

Hvorfor blev du ikke og fik "clearet" luften mellem jer?

 

Møffe skrev, for 53 minutter siden:

men frygter lidt det bare er blevet endnu værre,

Højest sandsynligt; Du fremkalder en dårlig historik hos Rita, og Rita fremkalder en dårlig historik hos dig.

Men det kan da være at hvis du besøger hende igen, så kan i sammen få slettet den dårlige historik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, 1 time siden:

Kan hun ha gemt dit nummer og givet dig et "kalde navn", blandt mange andre "kalde navne = trælse kunder" så hvis der står et nummer på hendes telefon hun ikke gider at snakke med (en træls kunde), så undlader hun bare at svare??

-Tjaah det kan hun jo godt... Har bare aldrig fornemmet hun ikke gad mig;-) ggg

 

Hvorfor blev du ikke og fik "clearet" luften mellem jer?

Jeg havde sagt hvad jeg mente, og næste gang jeg kom til Rita -sagde hun undskyld -og at flere havde brokket sig over hendes veninde.

 

Højest sandsynligt; Du fremkalder en dårlig historik hos Rita, og Rita fremkalder en dårlig historik hos dig.

Men det kan da være at hvis du besøger hende igen, så kan i sammen få slettet den dårlige historik.

Igen jeg har aldrig "fanget" den dårlig historik -det jeg skrev om hun ændrede sig, gjorde, at jeg bare stoppede med at komme -uden vi har diskuterede eller det dicideret var problemer...  den gode oplevelsen udeblev. (På det tidspunkt var det mange andre i området som fristede meget mere)

Jeg mindes da de gode tider med Rita -men vi er begge et andet sted nu i livet -og jeg tvivler på de nogensinde kan genfindes til noget der bare kommer i nærheden af det... "But you never know" Derfor vil jeg da også besøg hende en dag i Tommerup.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 6 timer siden:

Rita kender jeg fra sønderjylland hun er mindst 10år ældre end de 35år hun skriver. Har flere gang annonceret her på fyn forskellige steder indenfor det sidste år -havde ellers booket en tid -men så svarede hun ikke og fik ikke adressen -og opdagede at hun pludselig annonceret i sønderjylland næste dag. Har ringet -men blev så ikke svaret.

Mine erfaringe med hende i sønderjylland over en årrække -de første år var det rigtig fint -hun var utrolig sød og fræk -fik altid 1 time -der startede med middelmådig massage, og endte med vild fræk sex -hun var altid klar -ligemeget hvornår på døgnet -dog tog hun mange "shoppingsture" om dagen -men aftalte så bare senere... Så begyndt hun at havde "veninder" på besøg -og da hun jo viste, jeg kunne lide god hård massage -anbefalede hun sin veninde til mig -hun var dog noget af en oplevelse -og kunne slet ikke lever det jeg var blevet sat i udsigt af Rita -og det ender med jeg siger "stop" og vil gå -Rita har en kunde i et andet rum -og hører hendes veninde råbe af mig -og kommer til -jeg siger -at jeg går -og Rita begynder at diskutere med veninden, i mens smutter jeg stille og rolig. Fra den dag af virker Rita stresset og slet ikke sig selv agtig. Hun havde skiftende "veninder" der arbejder i huset -jeg afviser dog at forsøg mig med nogen af dem igen. Men Rita bliver fraværende, og jeg stopper til sidst med at komme der... 

Er da lidt hug på at besøg hende i Tommerup -men frygter lidt det bare er blevet endnu værre, som med, så mange andre... 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/319869

https://annoncelight.dk/showad/295941

Få dig dog et liv!! I stedet for evige dårlige anmeldelser af thai klinikker,kunne du jo gå ud i naturen eller hoppe på konen hvis du da har en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker 61 skrev, 1 time siden:

Få dig dog et liv!! I stedet for evige dårlige anmeldelser af thai klinikker,kunne du jo gå ud i naturen eller hoppe på konen hvis du da har en. 

Du kunne også begynd at skrive nogle anmeldelser af thaiklinikker -nååh nej du er jo ude i naturen og hopper på konen eller hvem det nu er du hopper på...

Man behøver ikke læse dem ven;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 5.10.2023 at 10:17:

Rita kender jeg fra sønderjylland hun er mindst 10år ældre end de 35år hun skriver. Har flere gang annonceret her på fyn forskellige steder indenfor det sidste år -havde ellers booket en tid -men så svarede hun ikke og fik ikke adressen -og opdagede at hun pludselig annonceret i sønderjylland næste dag. Har ringet -men blev så ikke svaret.

Mine erfaringe med hende i sønderjylland over en årrække -de første år var det rigtig fint -hun var utrolig sød og fræk -fik altid 1 time -der startede med middelmådig massage, og endte med vild fræk sex -hun var altid klar -ligemeget hvornår på døgnet -dog tog hun mange "shoppingsture" om dagen -men aftalte så bare senere... Så begyndt hun at havde "veninder" på besøg -og da hun jo viste, jeg kunne lide god hård massage -anbefalede hun sin veninde til mig -hun var dog noget af en oplevelse -og kunne slet ikke lever det jeg var blevet sat i udsigt af Rita -og det ender med jeg siger "stop" og vil gå -Rita har en kunde i et andet rum -og hører hendes veninde råbe af mig -og kommer til -jeg siger -at jeg går -og Rita begynder at diskutere med veninden, i mens smutter jeg stille og rolig. Fra den dag af virker Rita stresset og slet ikke sig selv agtig. Hun havde skiftende "veninder" der arbejder i huset -jeg afviser dog at forsøg mig med nogen af dem igen. Men Rita bliver fraværende, og jeg stopper til sidst med at komme der... 

Er da lidt hug på at besøg hende i Tommerup -men frygter lidt det bare er blevet endnu værre, som med, så mange andre... 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/319869

https://annoncelight.dk/showad/295941

Og du kalder dig selv for positiv!

En 100 år gammel anmeldelse fra Synderjylland?....:?

Jeg har også fuldt lidt med i det sønderjyske, og jeg husker hende mest for positiv omtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 16 minutter siden:

Og du kalder dig selv for positiv!

En 100 år gammel anmeldelse fra Synderjylland?....:?

Jeg har også fuldt lidt med i det sønderjyske, og jeg husker hende mest for positiv omtale.

Mit spørgsmål til dig er så igen "Har du besøgt hende?"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...