Hop til indhold

Recommended Posts

FeetMann skrev, 1 time siden:

Hvad griner ild i piben af ? 

Misundelse er en grusom ting :lol:

Blot dit ordvalg, kære broder:D

Jeg er på andre jagtmarker, så ingen misundelse herfra:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
ild i piben skrev, for 21 timer siden:

Blot dit ordvalg, kære broder:D

Jeg er på andre jagtmarker, så ingen misundelse herfra:biggrin:

hm du skriver da ellers jævnligt om piger i københavn du har mødt ?? f eks skattecat , som jeg husker det: men du anmelder . Jeg har skrevet mail om hende til dig og ellers  søger du mest fyn så ?

Redigeret af sugarM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad er det du vil med det her, andet end endnu en afsporing af en tråd..

Men for at svare dig høfligt, på en kommentar, der faktisk ikke var til dig: jeg er ikke til kvinder +30. Derfor er jeg ikke misundelig. Hvem jeg har mødt og hvorfor/hvornår/hvordan, det er vel min egen sag, og diskuteres heller ikke i PM med nye brugere.

Undskyld for afsporing.

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg

Link til indlæg
ild i piben skrev, for 1 time siden:

Men for at svare dig høfligt, på en kommentar, der faktisk ikke var til dig: jeg er ikke til kvinder +30. Derfor er jeg ikke misundelig. Hvem jeg har mødt og hvorfor/hvornår/hvordan, det er vel min egen sag, og diskuteres heller ikke i PM med nye brugere.

Undskyld for afsporing.

Det var da et svar som jeg kunne forstå, selv om jagtmarker , i min forståelse er geografi og ikke alder. 

Redigeret af sugarM

Del dette indlæg

Link til indlæg
ild i piben skrev, den 6.10.2023 at 09:27:

Undskyld for afsporing.

Her gør du så , hun er 36 og du har mødt hende nogle gange

Del dette indlæg

Link til indlæg

nem at lave aftaler med, kører selv ud, og det starter ved 2k 
hun Ligger op til der skal være kemi, så man starter med et møde over et eller andet. men lur mig, jeg har ikke mødt nogle som ikke ville . Når de først var kommet ud 
Hun ser ikke på min profil, inden alt aftales, så virker lidt pro på mig. Det er øko blow med proteiner i munden hvis man vil, og ellers med regnfrakke. Det kan dog være uden efter nogle gange

Redigeret af sugarM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...