Hop til indhold

Missstorblackgirl

Featured Replies

Skrevet

Havde egentlig en anden aftale, men hun var blevet syg. Så ind og se om der var kommet nogle nye SB. Missstorblackgirl var online, så jeg sagde hej.

https://sugardaters.com/us/profile/gPo2j_gYWY

Hvis I læser hendes profiltekst vil I se hvad hun ligger op til.

Vi fik aftalt en tid, og jeg sprang i bilen. Hun er næsten lige flyttet, så Albertslund passer ikke, men det er ikke langt væk. Vi havde en lille times tid inden hendes mor og bror skulle komme og tage hende med i IKEA (der manglede møbler ... og gardiner :blink: - godt vi var lidt oppe i etagerne, selvom jeg kunne se ned på gaden). 

Hvad vi helt præcist lavede vil jeg ikke udpensle, men blot konstatere, at hun er _meget_ let at tænde op under.

Prisen er absolut rimelig, og du går en fræk pige med få begrænsninger.

Efterfølgende et bad, og så sige farvel. Fik lige noget af det sidste af hende, inden vi blev enige om, at jeg hellere måtte smutte inden hendes mor og bror kom.

Inden jeg gik snakkede vi om, at jeg måske skulle prøve at finde en daddy#2, så vi kunne tage hende samtidig - men der kommer en ny tråd på et andet tidspunkt når det bliver aktuelt

Skrevet

Ja hun er god. Hvis hun er i humør

Har set hende fast i to perioder,  af nogle måneder hver,  ugentligt . For 5 måske 6 år siden.

Og enkelte gange ind imellem til for et års tid siden.siden

Men synes hun er blevet for stor

Hun var folde ud pige i en avis i 2017. Da var hun lige fyldt 18 )

Redigeret af sugarM

Skrevet
  • Author

Hvordan får jeg hurtigst fjernet denne tråd (har skrevet til admin)?

Pigen har kontaktet mig, da hun fik tilsendt et screenshot, og hun ønsker ikke denne anmeldelse liggende her

Skrevet

Til højre i dit indlæg er der "Rapporten indlæg" og jeg tror det er den vej rundt om er hurtigst.

Skrevet
MrPilot skrev, for 24 minutter siden:

Hvordan får jeg hurtigst fjernet denne tråd (har skrevet til admin)?

Pigen har kontaktet mig, da hun fik tilsendt et screenshot, og hun ønsker ikke denne anmeldelse liggende her

Man kan ikke sende screen shots på sugardating

Du må stå ved det. Og lære at holde kæft hvis du ikke kan stå inde for hvad du skriver 

Men hun har nok genkendt dig på det du skriver og du har fået en sviner for det

Redigeret af sugarM

Skrevet
  • Author
sugarM skrev, for 9 minutter siden:

Du må stå ved det. Og lære at holde kæft hvis du ikke kan stå inde for hvad du skriver 

Jo, men man kan vel også respektere pigens holdning om ikke at ville have et indlæg her? 

Skrevet
  • Author
sugarM skrev, for 12 minutter siden:

mon ikke det er sket via snapchat?

Skrevet
MrPilot skrev, 1 time siden:

Jo, men man kan vel også respektere pigens holdning om ikke at ville have et indlæg her? 

Så skulle du nok have spurgt først. Og ikke nævnt personlige ting om hende her

Skrevet

profilen er væk, men det skrev hun også hun ville, da hun var træt af at nogle ikke kunne tie stille så tak , you know who
Men nej selv om jeg har navn på hende og e v t snap, 

Skrevet
sugarM skrev, for 5 timer siden:

profilen er væk, men det skrev hun også hun ville, da hun var træt af at nogle ikke kunne tie stille så tak , you know who
Men nej selv om jeg har navn på hende og e v t snap, 

Må jeg få hendes snap? 

Skrevet
Jb007 skrev, for 30 minutter siden:

Må jeg få hendes snap? 

B)

Skrevet
DenGladePek skrev, for 6 timer siden:

Ellers en fin anmeldelse. Mon ikke hun vender tilbage på et tidspunkt?

Hvar ??? Hun slettede sin profil på grund af den !!

• 2 years later...
Skrevet

hun er vist theblackbadiih nu , men har nogen mødt hende fornylig, jeg har set hende on and of i over 10 år, men ikke fornyligt. 

• 3 months later...
Skrevet

er hun aktiv, , jeg har mødt hende en del gang , men ikke de sidste to år ?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.