sugarM 3 Skrevet 4. Oktober Hun er tlbage https://sugardaters.com/da/profile/b.zxPB5bz4 Sød pige , som jeg mødte vist nok for to år siden. Lidt massage og et håndjob og blow med slug. Mener hun fik 1200 og kom selv, næ næ , på cykel til mig Taler tysk og engelsk Fin pige , stor men flot røv , frække små bryster har en vis klasse over sig som person Kan godt anbefales Håber vi kan indvi et par hulle mere denne gang , nu får vi se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 194 Skrevet 4. Oktober (edited) Tak for anbefalingen, "Indvi et par huller mere", det må du gerne forklare dine eller hendes? Redigeret 4. Oktober af Jensen Skrevet forkert ord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 3 Skrevet 4. Oktober (edited) Jensen skrev, for 6 timer siden: Tak for anbefalingen, "Indvi et par huller mere", det må du gerne forklare dine eller hendes? Du aftaler bare med hende hvilke huller du ønsker. Så må du se om hun vil Redigeret 4. Oktober af sugarM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 326 Skrevet 4. Oktober sugarM skrev, for 9 timer siden: Hun er tlbage https://sugardaters.com/da/profile/b.zxPB5bz4 Sød pige , som jeg mødte vist nok for to år siden. Lidt massage og et håndjob og blow med slug. Mener hun fik 1200 og kom selv, næ næ , på cykel til mig Taler tysk og engelsk Fin pige , stor men flot røv , frække små bryster har en vis klasse over sig som person Kan godt anbefales Håber vi kan indvi et par hulle mere denne gang , nu får vi se Har du været sammen med hende efter hun er kommet tilbage denne gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 3 Skrevet 4. Oktober SnowmanDK skrev, for 3 minutter siden: Har du været sammen med hende efter hun er kommet tilbage denne gang? Nej. Ikke endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 326 Skrevet 4. Oktober sugarM skrev, for 1 minut siden: Nej. Ikke endnu Det er blevet dyrere denne gang! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 3 Skrevet 4. Oktober SnowmanDK skrev, Lige nu: Det er blevet dyrere denne gang! Ok har du været der ? Hvor dyrt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 326 Skrevet 4. Oktober sugarM skrev, for 9 minutter siden: Ok har du været der ? Hvor dyrt ? Har sendt en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 214 Skrevet 6. Oktober Er der nogen der har et snap nr eller mobil nr de kan vil og må dele ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 326 Skrevet 6. Oktober Happy69luke skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der har et snap nr eller mobil nr de kan vil og må dele ??? Alt kontakt foregår via SD! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UndercoverGuy 32 Skrevet 6. Oktober Hendes kæreste læser med og skal give lov osv. 1700 for max 2 timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 326 Skrevet 6. Oktober UndercoverGuy skrev, Lige nu: Hendes kæreste læser med og skal give lov osv. 1700 for max 2 timer. Ja og han har opsat en masse regler for hvad, hvor og hvem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 326 Skrevet 6. Oktober UndercoverGuy skrev, Lige nu: Ja lidt crazy! Ja, helt enig. Jeg tror bare at jeg vil tænke tilbage på alle de gange jeg mødtes med hende sidste gang og lade det være det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 322 Skrevet 26. Oktober SnowmanDK skrev, den 6/10/2023 at 19:21: Ja og han har opsat en masse regler for hvad, hvor og hvem! Det kan jeg ikke genkende. Får oplyst at almindelig sex aftale med b2b er muligt. Der er ikke blevet nævnt noget med en kæreste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg