Hop til indhold

Recommended Posts

Hurtig skimme billederne på Hivdovrepigerne, gamle kendinge og nogle nye. Claudia der tidligere var Helena, har nye fine billeder. Det ser jo fint ud for de fleste, når Photoshop har været i aktion. Jeg dukkede op på adressen, blev lukket ind af Tlf dame. Jeg ventede et par minutter, så hørte jeg den pirrende lyd af høje hæle. Claudia var præcis som på billederne, nok en af de sjældne gange jeg har set det. Super slank smuk krop, indpakket i lækre pikanterier. Hun er meget naturlig og sød, man føler sig godt tilpas i henses selvskab. Efter at have betalt 1kilo for halv time ( er vel snart standardpris), satte jeg mig på sengen. Hun kom tilbage lidt efter, bad mig rejse mig op som jeg gjorde. Jeg lod hænderne glide ned over den lækre krop, ingen berøringsangst hos Claudia. Nu begyndte jeg at tage hendes pikanterier af, og det blev bare bedre. Hun er lækker føj da, det gik lige i banditten der fik nyt liv. Hun hev bukserne ned på mig, og begyndte at lege med min stive pik. Hun leverede et lækkert Blow, så frækt af sådan en smuk pige. Sex i mange forskellige stillinger , yes det kan hun også til UG. Jeg fik alt hvad jeg havde håbet på, enda mere. Konklusion Claudia er 35 år , ja men pakker du erfaringen ind i en krop som en 20 årig , dertil et dejligt væsen så bliver det vel ikke meget bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen erfaringer med andre af de, ret lækre, damer?

Kan se at Bettina og Sanne er på imorgen. Kunne være frækt med lidt cougar sex ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja , jeg har prøvet dem begge. Bettina har også krop som på billedet, hun har lidt hår på fissen. Sød men måske ikke den mest naturlige pige. Hun kører tilbud på Megafransk, hvis man er til det.

Sanne er den mere modne GMILF, virker meget prof. Service har svinget meget de gange jeg har besøgt hende. Store bryster stor bagdel. Hun tilbyder det meste, og kan være fræk hvis man er til den kropstype. Jeg har besøgt begge flere gange, så et eller andet kan de.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...