Kongenmikkel 98 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) Hold jer længe væk fra den kvinde Hun er en svindler Redigeret 3. Oktober, 2023 af Keeper Billede og sprog 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 237 Skrevet 3. Oktober, 2023 (edited) @Kongenmikkel Den kræver li en uddybelse.. Redigeret 3. Oktober, 2023 af ild i piben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 98 Skrevet 3. Oktober, 2023 ild i piben skrev, for 54 minutter siden: @Kongenmikkel Den kræver li en uddybelse.. Selvfølgeligt Havde en aftale med hende i aften og hun ankommer faktisk som aftalt ok sød og frisk pige Pludseligt ringer hendes mobil og det er hendes mor der er blevet kontaktet af politiet og de siger hendes bil holder på handicap parkering hvilket faktisk er rigtigt og hun selvfølgeligt er nød til at flytte bilen Det går hun selvfølgeligt ned og gør og væk var hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 98 Skrevet 5. Oktober, 2023 Arne Jensen skrev, den 4.10.2023 at 10:23: SugarDaters Profilen blev hurtigt fjernet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 5. Oktober, 2023 Kongenmikkel skrev, for 18 minutter siden: Profilen blev hurtigt fjernet Ikke hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 5. Oktober, 2023 Arne Jensen skrev, den 4.10.2023 at 10:23: SugarDaters Den profil der bliver linket til hedder: Sweethottie og er fra Odense, er det samme pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Odense5250 16 Skrevet 5. Oktober, 2023 Havde du oveleveret sukker? og ja hun har skiftet navn fra Lookingformeetings. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugarM 4 Skrevet 5. Oktober, 2023 Odense5250 skrev, for 5 minutter siden: Havde du oveleveret sukker? og ja hun har skiftet navn fra Lookingformeetings. Ja det vil jeg da også gerne vide Det er jo ok at ændre mening og gå.her på en lidt akavet måde måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 98 Skrevet 6. Oktober, 2023 SnowmanDK skrev, for 21 timer siden: Ikke hos mig Tænker hun har blokeret mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 98 Skrevet 6. Oktober, 2023 SnowmanDK skrev, for 21 timer siden: Den profil der bliver linket til hedder: Sweethottie og er fra Odense, er det samme pige? Pas kan ikk finde den profil under Odense Men et screenshot i pb så skal jeg svarer på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 98 Skrevet 6. Oktober, 2023 Odense5250 skrev, for 20 timer siden: Havde du oveleveret sukker? og ja hun har skiftet navn fra Lookingformeetings. Ja da jeg jo ser det bedste i folk Hun har efterfølgende ringet og truet mig med hendes alfons kom efter mig hvis jeg ikk fjernet dette opslag så hun er kugle skør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 350 Skrevet 6. Oktober, 2023 Kongenmikkel skrev, 1 time siden: Pas kan ikk finde den profil under Odense Men et screenshot i pb så skal jeg svarer på det Har sendt dig et SH af den profil! Så kan du bare skrive her om det er hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 98 Skrevet 6. Oktober, 2023 SnowmanDK skrev, for 1 time siden: Har sendt dig et SH af den profil! Så kan du bare skrive her om det er hende Jeps Det 110% sikkert hende Hold jer langt væk fra den svindler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 98 Skrevet 15. Oktober, 2023 Kongenmikkel skrev, den 6.10.2023 at 15:20: Jeps Det 110% sikkert hende Hold jer langt væk fra den svindler Pas nu på nu hedder hun lookingforsweetgentlemens 23 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg