Hop til indhold
Mrbusiness

At blive stamkunde hos piger

Recommended Posts

Har ofte gået og tænkt på hvor mange af jer herinde der har en eller flere faste piger, hvor begge parter er begyndt at “kende” hinanden.

så tænkte jeg på om det generelt var noget der kunne mærkes at når man har været hos samme pige mere end en gang af selve akten bliver bedre eller forbliver det stort set bare det samme?

for man kan jo skabe en vis grad for relation til en pige efter et par besøg, men tror i det er noget der har effekt på deres ydelser?

håber på at høre fra nogen med faste piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes helt sikkert det ændrer sig. Til det bedre. 

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med ydelser. 

Hvis du mener at det bliver en bedre oplevelse, fordi man har fundet ud af hvad den anden kan lide, og man bedre kan lide hinanden, så tror jeg helt sikkert ja. 
Tror også meget af det handler om at man går ind til på en anden måde. At man gerne vil have en god oplevelse for begge og ikke kun sig selv.

Hvis du spørger om du GPer tilbyder "extras", som de ellers ikke ville, så ved jeg ikke. Jeg holder mig ret meget på det der står i annoncen og spørger ikke om noget, som jeg ved de ellers ikke normalt tilbyder. 

Tror en del piger, som ikke tilbyder GFE måske er mere villige til at nusse, kæle og eventuelt kys med kunder de kender. Men jeg ville ikke satse på at man fik lov til alt muligt andet, som de ellers ikke tilbyder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg har en, og har haft en anden fast dame Hos Eventyrpigerne i Fjenneslev, og kan kun anbefale det. Både sex og det mere sociale bliver bare bedre og bedre for hver gang. Jeg føler de indeholder og giver mig noget næstekærlighed, og jeg holder efterhånden meget af dem.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøger vist ikke rigtig nogen tit nok til at jeg kan kalde det "faste", men der er nogen jeg besøger igen og igen når det nu kan lade sig gøre, hvilket er alt, alt for sjældent. Der er også en som jeg har spist meget mere med end knaldet, hvilket er en forbandet skam. Men det har været svært at finde tid til leg.

Ja, jeg lærer lidt mere om kvinden og hun om mig, men nej, "ydelsen" er den samme gode oplevelse hver gang. Jeg har oplevet en form for privilegier (jeg burde måske sige tillid), men det har fx været i form af at vi har haft en skøn nat sammen på et hotel. 

Jeg kommer igen fordi jeg holder af at besøge kvinden og bestemt ikke med bagtanker om at det kan betale sig at investere i forholdet. Det er blot et usædvanligt rart sted at være - hver gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har een som jeg vel godt kan kalde fast..........Foretrækker hende ihvertfald fremfor andre. Og ja,sex'en er helt klart blevet bedre fra første gang -hvor det var godt. Ellers ahvde jeg jo ikke besøgt hende igen...-det har jeg så;og hun har vist mig sider af sig seklv som hun slet ikke viste første gang. Hun er blevet et decideret fantastisk knald;og jeg sparer mine penge til hende nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nok ikke jeg er der endnu hvor jeg har en fast men har en GP jeg har min tredje aftale med på vej og med hende var andet møde allerede så meget bedre nok også fordi jeg tog mere tid end normalt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft et par faste, den ene kendte jeg i mere end fire år. Den anden for en periode inden hun forsvandt andetsteds.

Selvfølgelig er der stor forskel, hvilket også er årsagen til, at man kommer igen. 

Vi har talt om familierelationer osv. Akten er mere afslappet, hvor tiden ikke er et issue, uden at man nødvendigvis bruger længere tid end sædvanligt.

Til højtiderne betalte man mere som en slags julegave etc. 

Kan klart anbefales.

Ps. Engang for nu en del år siden tog jeg ofte ud til Hvidovrevej for et hurtigt knald hos de mørke piger. Jeg husker at jeg en dag troppede op for en nummer to, hvorefter hun forbløffet udbrød - er det nu dig igen? Mine stampiger besøger jeg nogle gange flere gange på en dag, når jeg er i byen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aften

Før i tiden var jeg en sucker efter en ny pige hver gang. Det var vel jagten på at finde guld der drev mig. Dette har givet for mange frustrerende besøg med tiden, så jeg har sadlet lidt om. Men ingen regel uden undtagelse. Nogle gange læser jeg et skriv herinde hvor jeg tænker at dette skal bare opleves. ( tak for det) 

Sidenhen er det blevet sådan at jeg har Ca. 5 faste rundt omkring i landet hvor jeg ved at jeg får en god service. Disse piger har jeg besøgt de sidste år mellem 4 og alt for mange gange :rolleyes:. Dette setup fungere bedst for mig for tiden. Dette giver mig de bedste oplevelser og mest value for money. Er vel lidt jyde, men vel også stamkunde når jeg har været der alt for mange gange. 

Skal dog nævnes at jeg mest besøger thailandske piger og cirkusset med tre måneders reglen er jeg mega træt af. Når man får et lækkert bekendtskab etableret er pigen ude af landet igen og så er det forfra igen igen.

Men fordi det er dejligt behøves det jo ikke at være nemt. 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har on & off besøgt den samme skønne pige de sidste 4 år. Ind i mellem var hun væk, fik kæreste der gik galt og dukkede op igen. Fandt ud af hvor hun boede, og kom til at stalke hende lidt :wacko: Da det med diskretionen nu kunne være det samme har jeg også besøgt hende hvor hun bor. Der ikke var en ting der vendte forkert.... bortset fra en skoreol, der var ved at give efter for overvægten.

Og ja så gjorde vi det lige igen i dag. Vi skriver altid lidt sammen bagefter.

Jo det er dejligt at kende skønne kvinder. Også selvom man må betale for skønheden.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En del gange. Jeg hopper generelt ikke rundt fra sted til sted, også selvom det ikke er muligt at få en aftale i hus. Når opbygger man da en relation når pigerne kender dig. Hvis vi snakker om relationer lidt udover det sædvanlige så har det kun været i thai verdenen. Har prøvet:

- En "grøn" massør jeg sås med privat og havde en netflix & chill relation med i nogen måneder hvor hun kom hjem til mig og sov. Ganske hyggeligt

- En anden "grøn" jeg over et par måneder drak vin med og snakkede privat når biksen var lukket (enten efter massage, eller helt uden). Meget følsom kvinde. Det endte ikke med noget sex,  hun er gift og jeg tror det kom for tæt på så hun trak sig.

- Den sidste "grønne" (og nuværende) har inviteret mig "ud". Jeg er ikke interesseret i at ses offenligt så den skal jeg lige finde ud af hvordan jeg slipper for

Redigeret af Cowboytoasten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænker for at opnå en form for fortrolighed kræver det man regelmæssigt besøger den udkårne og det har jeg simpelthen ikke råd til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som regel møder jeg kun pigerne 1-3 gange. Men jeg har gjort undtagelser og mødt 4 piger regelmæssigt. Og det min erfaring at det bliver mere intimt / rigtig sex, som var det med kæresten, mere GFE. Det er mit indtryk, at de 4 piger jeg har set fast(2-4 gange om måneden) i perioder af op til 2 år,  de piger har ønsket at fastholde mig som kunde. De har simpelthen gjort sig mere umage, og deraf også ydetandre ydelser end menukortet. Mest markant er forglemmelsen af gummi hos to af pigerne, der var danske klinikpiger, i begge tilfælde efter cirka 10 møder. De to sidste var fra SD uden et menukort.

Del dette indlæg

Link til indlæg
RichGentleman skrev, den 4.10.2023 at 07:12:

Som regel møder jeg kun pigerne 1-3 gange. Men jeg har gjort undtagelser og mødt 4 piger regelmæssigt. Og det min erfaring at det bliver mere intimt / rigtig sex, som var det med kæresten, mere GFE. Det er mit indtryk, at de 4 piger jeg har set fast(2-4 gange om måneden) i perioder af op til 2 år,  de piger har ønsket at fastholde mig som kunde. De har simpelthen gjort sig mere umage, og deraf også ydetandre ydelser end menukortet. Mest markant er forglemmelsen af gummi hos to af pigerne, der var danske klinikpiger, i begge tilfælde efter cirka 10 møder. De to sidste var fra SD uden et menukort.

Den må du lige forklare med gummi..?

så efter en del besøg så “glemte” de gummi eller hvordan?

og det tror du simpelthen bare er fordi de blev trygge nok med dig til at det ikke generede dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min erfaring er at alle ansvarlige danske GP'er bruger gummi, undtagen til oralsex.

Hvorimod der er rigtig mange af sukkerpigerne, der (formentlig?) ikke har helt så mange kontakter, tit kun een ad gangen, og derfor ikke mener det er nødvendigt med den sikkerhed. Efter en gang at have besøgt en der ikke ejede et kondom, har jeg altid selv med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det yderst sjældent at jeg besøger en glædespige , men jeg er ikke i tvivl om at jeg holder mig til de to jeg allerede har kendskab til.
den ene er jeg kommet hos igennem mange år og det er "Kun" massage og HJ  , men det HJ jeg får der , det får mig så til gengæld også til at se sol

Måne og stjerner , for hun ved nøjagtigt hvordan jeg kan lide det , med de rette tryk , den rette hastighed og desuden så virker det til at hun næsten

nyder det lige så meget som jeg , eller måske det er "Magten" hun har over mig , når hun har mit køn i Hånden :)

Den anden , hun er det skønneste menneske , smilende , grinende  og yderst service minded og der er tid til Snak , spas og løjer , uden der kigges på uret , desværre

får jeg ikke besøgt hende nok men de par gange jeg har besøgt hende , har været en oplevelse som jeg værdsætter højt...
Hun er også en jeg sagtens kunne tilbringe en aften i byen med , uden sex  , altså med mindre jeg blev bonet pr time   ,;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...