Hop til indhold

Mega dejligt besøg hos Anja Hampen

Featured Replies

Skrevet

Lad mig lige gentage mit svar på en efterlysning her som anmeldelse. 

Anja er en fantastisk sød og fræk pige. 
Hun er serviceminded og nærværende. 
Billederne er af hende og dejligt når der ikke fuskes med billederne. 
Stedet super diskret, rent og pænt. 
Helt klart en af mine bedste oplevelser. Og jeg kommer igen. 

https://annoncelight.dk/showad/293150

Skrevet

Hun skriver hun kun hedder Anja i kort tid. Gad vide hvad hun så hedder bagefter.

Skrevet
  • Author

Korrekt at der er lidt slåfejl i det danske sprog i annoncen. Blame it on Google :-)  Men den er altså god nok og bestemt et besøg værd. 
Hun er oprindeligt fra Østeuropa men har boet i Berlin i mange år og snakker godt tysk. Hun taler også en del engelsk. Jeg er nok oppe på mere end 30 besøg af forskellige piger igennem en årrække. Det her var klart et af de bedre og klart i top 5. Jeg er altid lidt skeptisk omkring udenlandske piger - men det blev gjort til skamme her igen. Nu er der heller ikke ret mange danske piger tilbage i branchen. Heldigvis er DinaG der stadig. 

Redigeret af Hanshj

Skrevet
Hanshj skrev, for 5 timer siden:

Lad mig lige gentage mit svar på en efterlysning her som anmeldelse. 

Anja er en fantastisk sød og fræk pige. 
Hun er serviceminded og nærværende. 
Billederne er af hende og dejligt når der ikke fuskes med billederne. 
Stedet super diskret, rent og pænt. 
Helt klart en af mine bedste oplevelser. Og jeg kommer igen. 

https://annoncelight.dk/showad/293150

giver hun sex uden kondom `?

hun foretrækker Euro.. det er klart med den danske pengepolitik - danske kroner kan kke veksles i udlandet - så hvad betalte du for en time ? 

Skrevet
nerdeua skrev, for 4 timer siden:

The location is discreto ? 

Ja, det er et af de mest diskrete steder du kan finde - du kører om bag et høj hegn nede ad en lille sidevej ved siden af Cafeteriakroen

https://cafeteria-kroen.dk/ (stedet anes lige helt ude til højre på deres luftfotos - og cafeteriakroen er et godt og billigt spisested + man kan overnatte).

for at parkere og kan gå uset ind i huset - kun hvis der kører en traktor eller lastbil forbi i det øjeblik, hvor føreren kan kigge over hegnet, kan du blive set - så lyt om der kommer sådan nogen.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Kiillii skrev, for 12 timer siden:

Hun skriver hun kun hedder Anja i kort tid. Gad vide hvad hun så hedder bagefter.

Så kommer hun sikkert med et nyt navn og som "ny debuterne" ;)

Skrevet
  • Author
Arne Jensen skrev, for 9 timer siden:

Så kommer hun sikkert med et nyt navn og som "ny debuterne" ;)

Det tror jeg ikke. Mener hun har brugt navnet Anja i et stykke tid. Jeg tror det skal læses at hun er der i kort tid. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja det er fantastiske billeder Wauw en Smuk Pige på billederne, vil gerne høre om det virkelig er en så SMUK DEJLIG PIGE

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.