Hop til indhold
Pølsemanden

Thai ts Minnie i Aalborg - perfekt møde

Recommended Posts

Varm anbefaling af Minnie fra Thailand: 

https://annoncelight.dk/showad/372575

Let at komme i kontakt med og lave aftale med.

Den flotteste thai ts, og i samme liga som thai Sakura/Sasha https://annoncelight.dk/showad/383484 (mht. udseende og pikstørrelse), som jeg også har lavet anmeldelse af for nylig. Minnie er helt utroligt indlevende og giver sig fuldt ud i sengen.

Aftalen på sms var 45 min - med mine ønsker  bskrevet og godkendt af Minnie med en tilpasset pris.

Jeg bliver modtaget af en smilende, pikant klædt og meget velskabt, tændt kvinde, som er gennemført feminin!

I værelset er der dybe kys med masser af tunge allerede inde jeg har fået åbnet jakken.

Vi afregner - og klog af skade gennemgår vi lige aftalen igen, og jeg sikrer mig, at der ikke dukker noget op, der skal afregnes ekstra for. Alt er som aftalt, så hun får pengene og går ud med dem, mens jeg begynder at tage bukserne af. Hun er hurtigt tilbage og begynder at klæde mig af, mens der igen er masser af intime, våde kys og berøringer.

Hun har selv taget sine trusser af, og jeg kan se en lille, slap pik og hendes kugler med hår. Århh, var billederne photoshoppede .. ?!

Dét var de ikke, for da hun har lagt sig på ryggen med benene op, så hendes røv og kugler kan få en slikketur, er hendes pik vågnet og er stor og hård. Den har samme størrelse som Sakuras/Sashas. Lige tilpas til at den kan siluges til roden.

Hun gav mig først pik med gummi i missionæren længe, op på brystkassen at sidde uden gummi og fortsatte med at mundkneppe mig, så en omgang facesitting, så røv og kugler også fik slik, inden jeg igen blev mundkneppet af hende, indtil hun fyrede sin ladning af i mund og ansigt.

Ned mellem mine ben og vise mig hendes evner som pikslikker. Herefter 69 med hende øverst. Jeg kunne jo nusse hendes færdige pik og lege med hendes kugler og røv, tænkte jeg - men hun var stadig stor og stiv - så hun fortsatte med at mundkneppe mig dybt, mens hun suttede mig.

Nu var det min tur til at teste den lille stramme røv bagfra. På med gummi på mig og godt med smørelse på os begge, og så var det bare at give los efter lidt forsigtighed i starten. Lækker røv med små, faste baller.

Mig ned på ryggen og hende op at ride med front mod mig og hendes stadigt stive pik i min hånd i mens.

Nu var der 10 minutter igen, så jeg bad hende lægge sig i 69 igen, så vi kunne slikke hinanden, indtil jeg kom i hendes ansigt og mund.

Efter aftørring og masser af varme kys, hjalp hun mig endda i tøjet igen. Dét har jeg ligegodt aldrig oplevet - og tilmed med kys og kram undervejs.

Adressen er velkendt og ligger på Vesterbro tæt på broen og bruges både af piger og ts'ere fra Thailand. Jeg har mødt Preeya og været sammen med Nina samt ts Salai der. (ikke på samme tid)

Minnies evner ud i massagens ædle kunst nåede vi ikke til. Så hellere bruge al tiden på sex.

Der er mulighed for bad.

Sex, stedet, Minnies udseende, indlevelse, ydelser og pris: 10/10. Sådan!

Hun har sidste dag i Aalborg i denne omgang mandag d. 9/10.

Redigeret af Pølsemanden
Kom til at indsætte forkert link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej desværre. Det spurgte jeg ikke efter.

Det var noget af det bedste sex, jeg har oplevet med en ts'er. Ts Salai er også god sex men er ikke i nærheden af Minnies udseende.

Redigeret af Pølsemanden
Smårettelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med Pølsemanden, det var en god oplevelse. 

Hun var super liderlig, og vi kom hele vejen rundt, begge aktive og passive:P

Dan vi var færdige lå vi og hyggede lidt, og så blev hun liderlig igen, hun begyndte at spille den af på mig, men jeg kunne ikke komme igen. 

Hun var stenhård begge gange :D

Mvh Runner 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SayWhat? skrev, den 4.12.2023 at 23:28:

Hvordan hendes engelsk, tænker mest i forhold til at blive enig om det hele, for så skal hun da ha et skud næste gang hun er forbi haha

Hun taler et fint og forståeligt engelsk.

Var forbi i starten af ugen og har lagt en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vel 170 og 50-60 kg. svært at vurdere. Men hun er petit og ser rigtig godt ud. Hun er ikke for tynd hvis det er det du efterspørger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...