Hop til indhold

⚠️DANSKE NIKITA⚠️

Featured Replies

Skrevet

Nu synes jeg at jeg havde læst en masse gode anmeldelser om “Danske Nikita” Herinde, så tog ud til bording for at besøge hende, allerede da jeg kommer til døren lugter det derinde fra, ikke kun af røg med af en eller anden klam lugt..

Da hun så åbner døren, kan jeg på INGEN måder genkende nogle af de anmeldelser der er blevet lavet af hende.

Jeg vendte om i døren og skred hjem, det skulle jeg ikke nyde noget af.

Det kan da godt være at det havde været det bedste sex nogensinde, meeen, så springer jeg lige over.

https://annoncelight.dk/showad/383970

Skrevet

Bare til info:
man kan altså nogle steder blive "modtaget" af en - undskyld udtrykket - mere eller mindre afdanket bordelmutter.
Det har jeg i hvert fald selv oplevet, og var som du ved at vende om i døren, men det viste sig at det var en anden som "udførte jobbet".

At jeg så skulle have forladt stedet alligevel er en anden sag.. det var ikke pengene værd :)
(Redigeret) : Det var ikke omtalte sted jeg besøgte..
Bare så der ikke opstår misforståelser.
jeg kender ikke til stedet du nævner, men tak for info 

Redigeret af Nyd

Skrevet
Bobonic skrev, for 45 minutter siden:

Det kan da godt være at det havde været det bedste sex nogensinde, meeen, så springer jeg lige over.

Jeg har lært igennem et langt liv. stol på den første tanke der kommer til dig når du møder en ny GP. Det har tjent mig godt.

Skrevet
Bobonic skrev, for 1 time siden:

Nu synes jeg at jeg havde læst en masse gode anmeldelser om “Danske Nikita” Herinde, så tog ud til bording for at besøge hende, allerede da jeg kommer til døren lugter det derinde fra, ikke kun af røg med af en eller anden klam lugt..

Da hun så åbner døren, kan jeg på INGEN måder genkende nogle af de anmeldelser der er blevet lavet af hende.

Jeg vendte om i døren og skred hjem, det skulle jeg ikke nyde noget af.

https://annoncelight.dk/showad/383970

Jamen, hvad lugtede der af? :lol:

Skrevet

Har os besøgt hende et par gange, hun er super fin…

Hun knalder primært uden gummi, så hvad tænker du der lugter af.. gamle rester

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.