Gonnermand 24 Skrevet 3. Oktober Er her nogen der har mødt denne lækkerbisken? https://annoncelight.dk/showad/386380 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 889 Skrevet 3. Oktober Gonnermand skrev, 1 time siden: Er her nogen der har mødt denne lækkerbisken? https://annoncelight.dk/showad/386380 Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det som regel også. Nægter at tro på du kan få en dansk pige med den krop og alle de ydelser til den pris. Hvis du går for den alligevel, så ville jeg passe på, da det ikke lyder helt rigtigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 3. Oktober "Hun" er oprettet i dag (igen) billeder brugt en million gange. Ret sikker på hun er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gonnermand 24 Skrevet 3. Oktober Jep... søreme om der ikke skulle betales forud til en kollega før man fik værelsesnummer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AndersJ Skrevet 3. Oktober Gonnermand skrev, Lige nu: Jep... søreme om der ikke skulle betales forud til en kollega før man fik værelsesnummer... Klassiker ufatteligt de kan tjene penge på den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 286 Skrevet 3. Oktober Profil oprettet: 03/10 2023 Lige optimistisk nok at tro nogen har nået at besøge fra kl i morges til 14.32 i dag? 1300,- pr time = ikke dansk pige = stor risiko for snyd/svindel eller i bedste fald ringe service Enten er hun ikke dansk eller også er det noget med overførsel af penge. Vædder 500,-. Alt ved annoncen er så åbenlys og forudsigeligt, at det er utroligt nogen stadig spørger, tror, håber Prøv at ringe til hende/ham hvor der er rummeligt og helt rent. Jeg venter på dig i lækkert lingeri, eller helt splitter nøgen:). Hvis du er en venlig og høflig mand, så tøv ikke længere, vent ikke længere, med at opleve et øjeblik af mig. Jeg er en meget venlig og tålmodig person. Jeg elsker at bruge vores tid uden hastværk og tage mig af alle dine behov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg