Hop til indhold

Recommended Posts

Gonnermand skrev, 1 time siden:

Er her nogen der har mødt denne lækkerbisken?

https://annoncelight.dk/showad/386380

Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det som regel også. Nægter at tro på du kan få en dansk pige med den krop og alle de ydelser til den pris. Hvis du går for den alligevel, så ville jeg passe på, da det ikke lyder helt rigtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ

"Hun" er oprettet i dag (igen) billeder brugt en million gange. Ret sikker på hun er fake. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Gonnermand skrev, Lige nu:

Jep...  søreme om der ikke skulle betales forud til en kollega før man fik værelsesnummer...

Klassiker :) ufatteligt de kan tjene penge på den slags :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Profil oprettet: 03/10 2023

Lige optimistisk nok at tro nogen har nået at besøge fra kl i morges til 14.32 i dag? 

1300,- pr time = ikke dansk pige = stor risiko for snyd/svindel eller i bedste fald ringe service

Enten er hun ikke dansk eller også er det noget med overførsel af penge. Vædder 500,-. Alt ved annoncen er så åbenlys og forudsigeligt, at det er utroligt nogen stadig spørger, tror, håber :D

Prøv at ringe til hende/ham ;)

hvor der er rummeligt og helt rent. Jeg venter på dig i lækkert lingeri, eller helt splitter nøgen:). Hvis du er en venlig og høflig mand, så tøv ikke længere, vent ikke længere, med at opleve et øjeblik af mig.

Jeg er en meget venlig og tålmodig person. Jeg elsker at bruge vores tid uden hastværk og tage mig af alle dine behov

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...