Hop til indhold
Joan

HORNY EVA - NEW BABY IN ODENSE Fyn

Recommended Posts

Var hos hende i sidste uge . Kort sagt hun er ikke lige min smag fuldstændig kedeligt og skulle hurtigt overståes så nej tak for en gentagelse og kan ikke anbefales..  jeg betalte 1300 kr for 1 time ..kom ind til hende hverken kram eller kys som jeg ellers plejer og få normalt af de piger jeg har besøgt sagde ikke et ord virkelig irriterende og kedelig ..jeg skulle have gået min vej igen.. hun suttede lidt pik også fik jeg lov til at slikke hendes fisse hvor hun så kom i orgasme så sjovt ud hvordan hele hendes krop rystede .på med kondom og kneppede hende hårdt i doggy hvor hun skreg lidt men hun kunne åbenbart godt lide det og til sidst til missionær hvor jeg så sprøjtede klatten på hende..ind i bad med mig igen og tøj på og ud af døren hverken kys eller kram..var ud efter ca 40min..

Pigen: 6/10 køn men ikke lige en jeg vil besøge igen..

Sex: 8/10 kun fordi hun fik orgasme og at jeg fik lov til bankede løs i doggy ..

Sted: 8/10 boligkompleks ok diskret 

Gentagelse NEJ TAK .. Jeg har min favorit i vejle som ellers plejer og besøge men hun er foreløbigt i udlandet ..

https://annoncelight.dk/showad/385650

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...