Hop til indhold
Gæste-besøg

Min GP er forelsket i mig

Recommended Posts

Mandpaa53 skrev, den 3.10.2023 at 10:53:

at lyve er en del af sporet fra de gamle sure mænd som skriver til spørgeren at han skal vide at det hun fortæller ham ikke nødvendigvis er sandheden.

Haha du er sgu for sjov, når du siger vi er gamle sure mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæste-besøg skrev, den 3.10.2023 at 07:56:

Som overskriften siger! Min gp er forelsket i mig, eller er hun? Hun er meget overbevisende. Vi ses hver dag og taler over FaceTime og sms når vi ikke sammen. Jeg er faldet for hende. Hun er selvfølgelig ked af sit arbejde men hun har en massiv gæld hjemme i Thailand. (Hun gjorde fra starten mig klar over er der ikke skulle være penge imellem os) Jeg har altid fået at vide at thai’er lyver ligeså stærkt som en hest kan rende, når det gælder om at inkassere penge og tjenester. Mit største problem er at jeg er gift. Men når man er ramt og det er gensidigt så er man sgu på røven. 

kom med nogen konstruktive løsninger. Jeg ved godt de fleste skriver at jeg skal komme over det og komme videre. 

jeg skriver anonymt da jeg allerede har en profil herinde

Jeg har hørt det sagt at Filippinaer er romantikere mens thai kvinder er revisorer. En mand der falder i værdi ved f.eks at blive syg, eller miste sit arbejde kan risikere nådesløst at blive skåret fra.

Jeg vil opfordre dig til lige at finde din indre revisor frem her også: En kvinde som er prostitueret er på bunden af samfundet i Thailand. Ikke engang en tuk-tuk chauffør ville have noget med hende at gøre. Hun har desuden gæld og en syg familie. Åben øjnene og se at det ikke er noget godt parti for dig. Det ved hun godt selv, og det er derfor hun accepterer netop dig med dit uafsluttede ægteskab. Havde hendes situation set anderledes ud, havde hendes revisorøjne kigget anderledes på dig. Det kan du sætte dig og tænke over. Tænk hårdere end du gør nu.

Hvis du har smag for de smukke bronzefarvede sydøstasiater, så er der godt og vel ca 60-70 millioner kvinder i Thailand, og de fleste af dem vil ikke have de problemer der. Gør dit ægteskab rigtigt færdigt og find en anden i stedet for at leve på - ja - adskillige løgne.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, den 4.10.2023 at 09:14:

Det er sgu helt vildt at høre, hvor naiv og godtroende mænd er, og hvor skruppelløs mange af de "barpiger" er -tragikomisk...

Det er bare sådan kulturen i "business" er mange steder i asien

Redigeret af Cowboytoasten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...