Hop til indhold
Sliksen

Hvad er jeg?

Recommended Posts

Hej,

for nyligt læste jeg et opslag herinde, hvor en bruger nævnte ‘pleasure slave’. Jeg vidste ikke hvad det var, så søgte mere info om det.

Jeg fandt ud af at lysten til at please er i mig og vil gerne udforske mere. Mine lyster er f.eks.:

Facesitting, ass worship, strap on, golden shower… og sikkert mere.

Jeg er dog ikke til at blive domineret, nedgjort, udsat for smerte eller bondage så derfor har jeg ikke undersøgt domina og bdsm universet, da jeg ikke tror det er der jeg hører til(?).

Jeg søger rådgivning fra EG’s kloge brugere. Skal jeg kigge i det sorte univers, eller vanille med et twist?

på forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

En domina behøver ikke påføre smerte eller udføre bondage. Der er også et element som det du søger hvor det er diverse worships. Så længe du snakker med kvinden før mødet, så kan du sagtens få lige præcis det du har brug for ved dit besøg. De har hørt og prøvet det hele. Der er også en masse almindelige GPer som vil stille kroppen til rådighed til de ting du nævner, det kræver jo ikke et ton af bdsm erfaring. 

Redigeret af Kiillii

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har indtil videre fået mine lyster, f.eks. facesitting og kvælning, tilfredsstillet hos almindelige gp'er, altså vanillepiger, så jeg vil anbefale du prøver det først for at finde ud af, om det er nok for dig eller om du skal opsøge en rigtig domina.

Rigtig domina kan formentlig tilbyde en bredere palet af specielle ydelser og det er vigtigt at huske på, at bdsm er så meget andet end smerte og ydmygelse. Det er jo noget man aftaler med dominaen, inden seancen går i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyster og seksualitet er slet ikke så sort/hvidt som man måske kunne håbe - og som man måske kunne få fornemmelsen af når man læser op på alle de spændende ting, nettet er fyldt med omkring sex, perverse ideer og sjove påfund… 

fordi du kan lide elementer fra BDSM-miljøet, betyder det ikke at du er slave.. man må heldigvis gerne klippe og klistre, og skabe sin helt egen seksuelle identitet, lige som man har lyst til. Og lige som man tror, at man har regnet det ud, så kan man pludselig få en fræk fantasi eller tanke ind fra højre, og så er man pludselig blevet interesseret i noget, som man ellers aldrig troede kunne vække den slags følelser ^_^

du kan nemt møde piger, der som jeg tilbyder GFE med et twist af PSE - det ene behøver nemlig ikke udelukke det andet… men det er altså også sjovt, spændende og lærerigt, at dyppe storetåen forsigtigt i BDSM’ets spændende, dybe hav af lyster og frække påfund :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn
SweetKisses skrev, Lige nu:

påfund

Apropos :P:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn
SweetKisses skrev, Lige nu:

skridt

HeeeeH Fedt - så var jeg ikke helt ved siden af der :rolleyes:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 minutter siden:

Altså… :rolleyes::wub: 

jeg og @Sliksen har allerede haft nogle gode snakke - vi skal bare have arrangeret næste skridt :D<3

God plan jeg tænker du er et godt match her også :wub: God fornøjelse @Sliksen jeg tror bestemt du bliver tilfreds efter det møde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sliksen skrev, for 42 minutter siden:

for nyligt læste jeg et opslag herinde, hvor en bruger nævnte ‘pleasure slave’. Jeg vidste ikke hvad det var, så søgte mere info om det.

Jeg fandt ud af at lysten til at please er i mig og vil gerne udforske mere. Mine lyster er f.eks.:

Hvor finder du forklaringen på hvad "Pleasure Slave" er ... 
Blev nysgerrig, googlede, og fandt flere h-e-l-t andre ting ... :D

Grunden til min nysgerrighed var, at jeg også er i retning af 'pleaser'
Dog forstået på en lidt anden måde end i dit oplæg ... 
At tilbede pigen, og fantasien om, at give pigen nydelse, og/eller at andre giver hende nydelse ... 
Men for mig er det en mere personlig / romantisk twist, ikke så meget fetish-orienteret ... 
Og der er intet som helst underdanigt i det.Jeg har det dog på samme måde som Sliksen med domina'er...
Jeg ville endda sige, hvis en Domina forsøgte at udøve sin kunst på mig, ville jeg enten løbe skrigende væk eller dø af grin ...
Jeg tænder så heller ikke ligefrem på at nogen tisser på mig ... :D

En helt anden ting er så, at piger der tilbyder BDSM, tit også er rigtig gode til blid GFE - har jeg erfaret flere gange ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sliksen skrev, for 54 minutter siden:

Hej,

Jeg er dog ikke til at blive domineret, nedgjort, udsat for smerte eller bondage så derfor har jeg ikke undersøgt domina og bdsm universet, da jeg ikke tror det er der jeg hører til(?).

Jeg søger rådgivning fra EG’s kloge brugere. Skal jeg kigge i det sorte univers, eller vanille med et twist?

på forhånd tak :)

Hej Sliksen

Du er jo bedst til at spørge ik?

Du er god til at få folk til at svare på dine spørgsmål, men går du ud og gør noget ved det?

Hvor mange anmeldelser har du skrevet?

Burde du ikke snart "springe" ud i en af alle de fantasier, du har spurgt om?

Redigeret af Dickmand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dickmand skrev, for 25 minutter siden:

Hej Sliksen

Du er jo bedst til at spørge ik?

Du er god til at få folk til at svare på dine spørgsmål, men går du ud og gør noget ved det?

Hvor mange anmeldelser har du skrevet?

Burde du ikke snart "springe" ud i en af alle de fantasier, du har spurgt om?

Hej Dickmand

Jeg stiller spørgsmål når jeg søger indsigt. Gør ofte noget ved det. Skriver ikke anmeldelser.

Tak for interessen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...