Trucker 64 Skrevet 2. Oktober Nummeret til Anny på mariagervej? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 708 Skrevet 2. Oktober Trucker skrev, for 17 minutter siden: Nummeret til Anny på mariagervej? Jeg tænker det har taget dig længere tid at logge ind og skrive efterlysningen, end at indtaste samme oplysninger i Google. /North Google 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 64 Skrevet 2. Oktober Hvis du har svaret eller nummeret. Så venligst hold dig til det. Har forsøgt dit venlige og spydige svar. Og hvis du ikke kan bidrage med anset. Så find en anden tråd og kaste op i. Fortsat god dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 708 Skrevet 2. Oktober Trucker skrev, for 2 timer siden: Hvis du har svaret eller nummeret. Så venligst hold dig til det. Har forsøgt dit venlige og spydige svar. Og hvis du ikke kan bidrage med anset. Så find en anden tråd og kaste op i. Fortsat god dag. Som du kan se, så har jeg i mit tidligere svar linket til en googlesøgning på din tekst. Selv tak. /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 64 Skrevet 2. Oktober Hvis jeg i min egen Google søgning havde fundet et svar og et nummer som gav respons. Ville jeg ikke spørge. Derfor spørger jeg i dette forum som netop er tiltænkt dette. Igen, lad være og kaste op i min søgen. Så bare ryst på hovedet og læs noget andet tak. Og undlad venligst at skrive yderligere her tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 182 Skrevet 2. Oktober Gætter på det her: Anny Massage, Massør, Mariagervej 68A, Randers Nv, Randers - TELEFONNUMMER: 50 51 02 77 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg