Morten H 15 Skrevet 2. Oktober, 2023 Da jeg er ved at lave en aftale med Janni og hendes mand (har flere annoncer på Annoncelight), vil jeg høre, om der er nogle, som har besøgt hende eller dem begge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 2. Oktober, 2023 nææ ved ikke hvem hu er , måske andre har være der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 388 Skrevet 2. Oktober, 2023 Hej Morten, Annoncen minder meget om en fra forleden dag der hed noget med husmorsex Vojens. Samme princip med at manden var hjemme i mens, og der blev tilbudt uden kondom osv. Det viste sig vidst at den var fake. Jeg ville ikke tage den for gode varer. Kh Sof Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 2. Oktober, 2023 Sofie Brandvarm skrev, for 16 timer siden: Hej Morten, Annoncen minder meget om en fra forleden dag der hed noget med husmorsex Vojens. Samme princip med at manden var hjemme i mens, og der blev tilbudt uden kondom osv. Det viste sig vidst at den var fake. Jeg ville ikke tage den for gode varer. Kh Sof må sige, at jeg ved hvem de er - kender dem privat fra Scor og nej de er ikke fake... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg