Hop til indhold

New in Århus (advarsel)

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer. Hun har ikke angivet et navn, men linket er her.

https://annoncelight.dk/showad/386102

Var godt liderlig forleden aften, og tog chancen med hende her. Selvfølgelig fristede billederne, men det var primært pakken med anal incl. for 300 ekstra der fristede. Lidt udenfor min comfortrzone, da hun ikke var anmeldt, og ret ung. Men igen - liderlig. Hurtig svar på engelsk, klar aftale og afsted - 1 times kørsel. Som service, og for ikke at blive afvist senere, skrev jeg mine mål, og spurgte om det var ok: “No problem, normal”. Perfekt.

Vel ankommet tager pigen imod. En flot pige, men er ikke helt sikker på det er hende på billederne. Og så hun ikke et kvæk engelsk, og viser mig et menukort. Jeg viser sms hvor aftalen er lavet. No anal siger hun så!!!!! Ok, så skrider jeg igen. Men så vælter det frem med piger fra et andet værelse - de var 4 ialt i den lille lejlighed.

Hende der så kan engelsk - sikkert hende jeg har skrevet med - siger så at en af de andre tager anal. Ja, men det var billederne og pakken der fangede interessen. Og det samme blikfang var der ikke på alternativet - som man siger. Så jeg skred.

Skrevet
AK69 skrev, for 4 timer siden:

Hej med jer. Hun har ikke angivet et navn, men linket er her.

https://annoncelight.dk/showad/386102

Var godt liderlig forleden aften, og tog chancen med hende her. Selvfølgelig fristede billederne, men det var primært pakken med anal incl. for 300 ekstra der fristede. Lidt udenfor min comfortrzone, da hun ikke var anmeldt, og ret ung. Men igen - liderlig. Hurtig svar på engelsk, klar aftale og afsted - 1 times kørsel. Som service, og for ikke at blive afvist senere, skrev jeg mine mål, og spurgte om det var ok: “No problem, normal”. Perfekt.

Vel ankommet tager pigen imod. En flot pige, men er ikke helt sikker på det er hende på billederne. Og så hun ikke et kvæk engelsk, og viser mig et menukort. Jeg viser sms hvor aftalen er lavet. No anal siger hun så!!!!! Ok, så skrider jeg igen. Men så vælter det frem med piger fra et andet værelse - de var 4 ialt i den lille lejlighed.

Hende der så kan engelsk - sikkert hende jeg har skrevet med - siger så at en af de andre tager anal. Ja, men det var billederne og pakken der fangede interessen. Og det samme blikfang var der ikke på alternativet - som man siger. Så jeg skred.

god ide at skride - så kan de lære at holde hvad de lover... men måske skulle vi overveje kun at købe danske piger

Skrevet

Det er jo total fake billederne altså, come on, lad være med at hoppe på den limpind........selv teksten er jo helt håbløs i annoncen altså :

Very fine haute couture lingerie...........:lol:

I only know gentlemen.........:-P

All reports are protected.......hvad fanden menes der med det :lol:

Dertil kommer at listen over sexuelt tilbudte ydelser også skriger til himlen......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.