Hop til indhold
HansLan

Marianne29 på Fyn

Recommended Posts

Jeg har også været forbi. Dejlig fræk kvinde med stor indlevelse. Hun kysser meget intenst, hvis man er til det. Det var i hvert fald min oplevelse.

Men stedet var ikke super diskret. Lille byhus centralt i mellemstor (efter fynske forhold) provinsby med hoveddør lige ud til kantstenen, hvor naboerne nemt kan følge den ivrige trafik til/fra stedet.

Og så var der alderen: Hvis hun bytter 2-tallet i de 29 ud med et 3-tal, tror jeg, vi er ved at være der...! ;-) Sagt på en anden måde: hun er efter min vurdering tættere på at være 39 end 29.

Jeg vil sagtens anbefale hende. Men vælg i stedet at få besøg af hende, hvis du kan! :-) Og sæt ikke næsen op efter én på 29...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pmikelsen

Jeg har også været forbi. Dejlig fræk kvinde med stor indlevelse. Hun kysser meget intenst, hvis man er til det. Det var i hvert fald min oplevelse.

Men stedet var ikke super diskret. Lille byhus centralt i mellemstor (efter fynske forhold) provinsby med hoveddør lige ud til kantstenen, hvor naboerne nemt kan følge den ivrige trafik til/fra stedet.

Og så var der alderen: Hvis hun bytter 2-tallet i de 29 ud med et 3-tal, tror jeg, vi er ved at være der...! :wink: Sagt på en anden måde: hun er efter min vurdering tættere på at være 39 end 29.

Jeg vil sagtens anbefale hende. Men vælg i stedet at få besøg af hende, hvis du kan! :smile: Og sæt ikke næsen op efter én på 29...

 

Jeg ka fint leve med 39 ægte år - men stemmer bileder højde og vægt med opgivelsen i anoncen?

 

Hvad gav du for besøget - hun skriver 1200 for en en halv time. Syns det er i den høje ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Højde og vægt er efter min vurdering ok ift. det, hun skriver. En håndfuld store naturlige babser som sidder ok.

Og ja - prisen er ikke i den lave ende. Men jeg er færdig med at købe skod-oplevelser hos piger, som primært lokker på prisen og derefter ikke leverer varen i form af manglende indlevelse. Her synes jeg der er valuta for pengene målt ud fra det hun skriver.

Redigeret af lovingboobs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give lovingboobs ret, hvis du/i vil have en dejlig intens sex oplevelse er hun helt sikkert et besøg værd, og så er hun fræk som en i helvede og er 100%  til stede, jeg er sku også færdig med små halv sure nips som kun tænker på hvornår man er færdig, jeg har været der 2 gange nu og det er ikke sidste gang jeg skal lege med de store babser og dejlige røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey drenge  :-P

 

1000 tak for jeres respons!!

Jeg beklager det med alderen... :oops:  Det er rettet! 

Nej her på Vest Fyn er det ikke 100% diskret, men jeg har en bagdør der kan benyttes... :eek: Bare spørg!!

 

Jeg kan fra D.7/2 2014 også besøges på Syd fyn. Det er en lille lækker kælderlejlighed! MEGET tæt på 100% diskret  :cool:

Gode P-forhold samt selvfølgelig samme gode service.. Hehe

Og jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvor meget gang der er i jer der nede  :-P

 

Men bliv endelig ved med at skrive indlæg....

 

Kys og kram

Marianne

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Marianne69'er

Der er jo en mulighed for at du kan annoncere i dette forum:

http://www.eroguide.dk/forum/forum/62-annoncering-for-piger-klinikker-og-bureauer/

Samt at blive løserød, derved opnår du en større kontaktflade..

For at blive løserød er proceduren vist nok at du kontakter en

i moderator teamet...så vil de hjælpe dig.

Hej :-P

Jeg må desværre aflyse weekenden i Svendborg... :-|

Jeg håber at de af jer, der skulle have lyst til at besøge mig, finder vej forbi skønne Vest Fyn ;)

 

God weekend alle sammen!!

 

Knus

Marianne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...