lover boy 53 Skrevet 1. Oktober, 2023 Er der nogen der har besøgt Anna hos Sexyclub ? Billederne ser jo fantadtisk ud http://sexyclub.dk/girls/anna12/index.php Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 17. Oktober, 2023 Ja Anna ser pænt spændende ud, men ikke så mange vagter der hvor undertegnede har mulighed. Måske ændrer der sig i november og december for pigen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1272 Skrevet 17. Oktober, 2023 (edited) Jeg var forbi i går, til en fantastisk 1/2 time. Det viste sig (havde jeg nu haft på fornemmelsen ud fra annoncen) at jeg har mødt hende før, og det var fuldstændig lige så lækkert og GFE-agtigt som sidst. Hun havde tabt sig siden den gang - ikke at jeg syntes hun havde brug for det, men nu står hun knivskarpt. What you see is what you get. Hun nyder sexen, det kan man mærke, og der er masser af kærestekram mm. Brysterne, som jo er mit speciale, ser fantastiske ud og er lækre og berøringsvenlige. For dem der kan lide at slikke, så tror jeg bestemt det er en mulighed, hun vendte i hvert fald måse til, men det er jeg ikke til. ALt er med gummi, og det er som jeg vil have det. Skøn oplevelse, og jeg kommer igen. Redigeret 17. Oktober, 2023 af Gammel rotte 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 17. Oktober, 2023 (edited) Gammel rotte skrev, for 18 minutter siden: ALt er med gummi Det er det vel altid med danske piger og på danske klinikker, må man gå ud fra, no ? På nær måske hvis pigen spiller dig af med hånden ? Nå..Et sidespring. Redigeret 17. Oktober, 2023 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1272 Skrevet 24. November, 2023 Var forbi igen i dag, og det var ligeså fantastisk som sidste gang. Vil bare sige, at hvis man tænder på mørke piger, så er der ingen lækrere i København i øjeblikket. Og så taler hun for øvrigt dansk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lsman Skrevet 24. November, 2023 Gammel rotte skrev, for 2 timer siden: Var forbi igen i dag, og det var ligeså fantastisk som sidste gang. Vil bare sige, at hvis man tænder på mørke piger, så er der ingen lækrere i København i øjeblikket. Og så taler hun for øvrigt dansk. Lyder rigtig interessant. Er brysterne ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1272 Skrevet 23. December, 2023 (edited) Efter at have vendt om i døren hos Daisy (se kort under Thai), kørte jeg ud til altid lækre, søde og frække Anna. Hun er fantastisk og jeg kan kun give hende mine bedste anbefalinger, hvis man er til GFE med en mørk skønhed. Redigeret 23. December, 2023 af Gammel rotte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lsman Skrevet 23. December, 2023 Gammel rotte skrev, for 3 minutter siden: Efter at have vendt om i døren hos Daisy (se kort under Thai), kørte jeg ud til altid lækre, søde og frække Anna. Hun er fantastisk og jeg kan kun give hende mine bedste anbefalinger, hvis man er til GFE med en mørk skønhed. Lyder rigtig interessant. Er brysterne ægte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 340 Skrevet 23. December, 2023 Lsman skrev, for 6 timer siden: Lyder rigtig interessant. Er brysterne ægte? Nej ikke ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 776 Skrevet 23. December, 2023 Anne er en dejlig pige, som godt kan lide at få pik. Det fornemmer man tydeligt. Hun er sød og køn. Hendes babser er med fyld men de er stadig lækre og rigtigt godt lavet. Nu handler alt jo om kemi, men jeg har haft nogen meget imødekommende oplevelser med Anna K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg