Hop til indhold
wallander

PUM Grindsted - Det værste til dato

Recommended Posts

Kort sagt den dårligste oplevelse med Thai til dato. Tekstede på mobil hele tiden, var fraværende og meget travl, uengageret.

Meget dårlig oplevelse. Heldigvis er der så mange andre rigtig søde og dejlige piger i Vejle, så kør lidt længere efter det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ellap999 skrev, 1 time siden:

Sådan kender jeg ikke PUM.

Hun er mega fræk og altid med på lidt ekstra.

Kan DU så ikke slå et link op???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må give wallander ret. Det er også den ringeste Thaipige jeg har været hos. Der er hverken engagement eller indlevelse. Minder rigtig meget om maskin sex. Ikke hvad man er vant til med Thai. Der er så mange gode thai steder, så jeg ville lægge mine penge et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjae  jeg oplevede dårlig massage elendig sex man måtte ikke slikke hende , når man kælede for brysterne som var foto shoppet blev de fjernet   Hun måtte afslutte mig med hånden og stoppede i det øjeblik jeg kom  total spild af penge   Ja kør til vejle eller Horsens     Dengang jeg var der hed hun Pum   Ligner slet ikke hendes billeder , men hvad ved jeg      

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...