wallander 23 Skrevet 1. Oktober, 2023 Kort sagt den dårligste oplevelse med Thai til dato. Tekstede på mobil hele tiden, var fraværende og meget travl, uengageret. Meget dårlig oplevelse. Heldigvis er der så mange andre rigtig søde og dejlige piger i Vejle, så kør lidt længere efter det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ellap999 92 Skrevet 1. Oktober, 2023 Sådan kender jeg ikke PUM. Hun er mega fræk og altid med på lidt ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 318 Skrevet 1. Oktober, 2023 ellap999 skrev, 1 time siden: Sådan kender jeg ikke PUM. Hun er mega fræk og altid med på lidt ekstra. Kan DU så ikke slå et link op??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 1. Oktober, 2023 Fedtøre skrev, 1 time siden: Kan DU så ikke slå et link op??? Tænker det er hende her der har fået selskab af en ny pige. Hvem ts besøgte er jeg så i tvivl om. Måske pum=Pam? https://annoncelight.dk/showad/363278 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 1 Skrevet 2. Oktober, 2023 Må give wallander ret. Det er også den ringeste Thaipige jeg har været hos. Der er hverken engagement eller indlevelse. Minder rigtig meget om maskin sex. Ikke hvad man er vant til med Thai. Der er så mange gode thai steder, så jeg ville lægge mine penge et andet sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 5. Oktober, 2023 Tjae jeg oplevede dårlig massage elendig sex man måtte ikke slikke hende , når man kælede for brysterne som var foto shoppet blev de fjernet Hun måtte afslutte mig med hånden og stoppede i det øjeblik jeg kom total spild af penge Ja kør til vejle eller Horsens Dengang jeg var der hed hun Pum Ligner slet ikke hendes billeder , men hvad ved jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg